Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, Länsilinjojen #35 ja #61 käy ja kukkuu hyvin. varmaan kaks firman luotettavinta autoa joten miksi hukata hyviä pois !
Ja etenkin #61 on aivan taatusti myös ko. talon tuottavin auto, kun elinkaaren tuotto suhteutetaan auton hankintahintaan
Ma 30.3
Tänään ykköselle sijoitettu TKL #218 on näemmä rumennettu tilaajaväreihin samalla tavalla kuin #222.
Tämä olisikin erittäin hyvä syy kiikuttaa OmniShittyt lahden toisella puolella. TKL on kusessa siinä, että se tekee budjettinsa poistot lineaarisesti (joka vuosi auton arvosta poistuu fiskaalisesti sama euromäärä), vaikka auton todellinen myyntiarvo laskee aluksi jyrkemmin ja lopuksi hitaammin. Nyt, kun Omneista pitäisi ennenaikaisesti päästä eroon, ne pitää käytännössä myydä tappiolla (budjettiin tulee ennenaikaisista poistoista pitkä miinus), kun kukaan ei maksa niistä sitä summaa, mikä niistä on vielä kuolettamatta. Ja ovat muutenkin epätaloudellisia ja epäluotettavia koneita.No, ehkä kenties kasvattaa auton jälleenmyyntiarvoa.
Helmikuun alussa SLHS:n jälkijouluretkikunta kävi ko. pajalla vierailulla ja silloin tuo 218 oli juuri työn alla lattia auki revittynä. Mutta sehän onkin vielä Oikea Isomoottorinen Scania, sellaisia kannattaakin pitää kunnossa!http://picasaweb.google.fi/aronee4/Maaliskuu2009#5319077261637583410
Saapahan nähdä keksitäänkö autolle jokin vakkarisijoitus vai jätetäänkö vallan vara-autoksi...
Ja tuo Busland Baltic... Kotisivujen mukaan (siis mitä nyt sieltä ymmärsin) firma tekee mm. juuri korikorjauksia. Olisikohan tämä #218 sitten käväissyt siellä, ilmeisestikin... Mietityttää kuitenkin mitä hyötyä tämän ikäistä autoa on sinne kiikuttaa. No, ehkä kenties kasvattaa auton jälleenmyyntiarvoa.