Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti oli vaihtanut päikseen vuoroja auton #286 kanssa, joka oli 26:lla. Sille linjalle autoja on laitettu vähän liikaakin. Parempia sijoituskohteita voisi olla esim linja 16, jolloin Lielahdessa ei kukaan oikeasti enää kaipaisi mitään raitiotievirityksiä, kun bussikyyti olisi noussut uudelle tasolle.27.11 Tkl:
#284/28
Ilmeisesti oli vaihtanut päikseen vuoroja auton #286 kanssa, joka oli 26:lla. Sille linjalle autoja on laitettu vähän liikaakin. Parempia sijoituskohteita voisi olla esim linja 16, jolloin Lielahdessa ei kukaan oikeasti enää kaipaisi mitään raitiotievirityksiä, kun bussikyyti olisi noussut uudelle tasolle.
Tästä #286:sta löytyi pieni yksilöero, meinaan etuovi autossa toimi (27.11.) äärimmäisen hitaasti, verrattuna samassa vuorossa aiemmin olleeseen #284:ään tai muihin sarjan yksilöihin.
Sijoitukset lienee kutakuinkin seuraavat: #277/12, #278/28?, #279/29, #280/1, #281/22, #282/17, #283...285/26 ja #286/28... vai ?
Samaa mieltä. 16:lla näillä olisi käyttöä enemmän kuin esim. juuri 26:lla, jossa autoja ei missään vuorossa oikein täysiksi saa. Jos olisin saanut päättää, olisin toisaalta laittanut ykköselle parikin kappaletta näitä ja ehkä korvannut yhden linjan nivelvuoroistakin uudella Volvolla. Ja myös 26:lla sijoituksia olisi voinut miettiä tarkemmin. Jos näitä uusia olisi johonkin sijoitettu tälle linjalle, niin silloin nimenomaan noihin päätteiltä :30 / :35 -vuoroihin, eli samalla korvaten myös linjan ainoan nivelvuoron, jossa #422 ajelee. Mutta kun tilaaja haluaa niveliä tiettyihin vuoroihin, niin sitten ei...Ilmeisesti oli vaihtanut päikseen vuoroja auton #286 kanssa, joka oli 26:lla. Sille linjalle autoja on laitettu vähän liikaakin. Parempia sijoituskohteita voisi olla esim linja 16, jolloin Lielahdessa ei kukaan oikeasti enää kaipaisi mitään raitiotievirityksiä, kun bussikyyti olisi noussut uudelle tasolle.