Anderssonilla ei näemmä kolarikorjaus ole niin tarkkaa /vm1.1g.fi/kuvat/2012/Lokakuu/IMG_1067.JPG
Näistä "simon-spesiaaleista" on nyt ollut useampi huomio. Joku muukin on varmaan nähnyt linjalla 2/2A olisiko GD BUS Nr:28, en ole varma mikä mutta se nyt ei asiaa muuta. Tuli tänään vastaan GD BUS jonka ainoa toimiva ulkolamppu oikea etuvalo, sekä vasen että molemmat ylä-äärivalot pimeänä. Kun sitten näin auton takaa niin myöskin takaäärivalot pimeänä. Eipä tämä vielä "mitään" keskioven jälkeisessä matkustamon ikkunassa reikä joka peitetty ilmeisesti jollain vanhalla ehdokasnumero tarralla.
Nyt minua kiinnostaisi jos joku viisas kertoisi mitä ko. firmassa on tapahtunut/tapahtumassa. Kun ynnätään MAN:in "korjaus", linja:12 lähes jokaisen Scalan rutatut perät. GD bussien teippailut, nippuside ja ovilasin pleksikorvaus jne. tulee olo että jotain on tekeillä.
Itse pohdin muutamaa mahdollista vastausta, oikaiskoon/kertokoon joka tietää.
1. Firma on menossa myyntiin?
2. Jokin entinen korjaajawelho on lähtentyt pois?
3. GD BUS bussinenkset ovat epäonnistuneet, eikä ostajia löytynytkään GD BUS:lle, Suomesta tai Euroopasta?
4. Firma tekee "westendit" tai on lähellä sitä?
Eli yhteenvetona pääsyy olisi taloudelliset vaikeudet. Voi hyvin olla ettei yksikään mietteistäni osunut oikeaan, mutta silti on tunne että jotakin tämänsuuntaista on tapahtunut. Kaluston kunnon on nyt jo moni foorumilainen pannut merkille, joten olisi kiintoisaa tietää hieman taustoja tilanteeseen.