Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tähän liittyen: PL 897 on saanut Kotkan värit ylleen.PL 902 on ollu tutkan mukaan viimeksi linjalla 21.9.2024, Onkohan tämä jo siirretty Kotkaan?
Lieköhän muuten juuri tuo kyseinen auto seisomassa ”romupihalla” Koivukylän kierrätyskeskuksen takana? Siellä seisoo jokin runkoväreissä oleva Scala. Tietääkö kukaan tarkemmin?1320 ei ole ollutkaan liikenteessä yli kuukauteen.
Linjaa 560 ajetaan nykyään sähköbusseilla, joten tarve scaloille ja omneille on vähentynyt runkolinjoilla.Eikö niitä kehdata enään kuntonsa vai kulutuksesa takia pistää runkolinjoille vai onko ne nyt ns varabussien asemassa?
PL:lla on pulaa oranssista busseista...Onko hsl:län liikennöitisjöille pulaa sinisistä busseista vai miksi viimeisiä runkovärisiä scaaloja on pistetty toistuvasti normi linjoille.
Mielestäni olisi järkevää ajaa runkolinjoilla joilla on vielä diesel busseja noilla vahoilla scaaloilla ja käyttää ne loppuun samalla säästäen uudempia. Mutta uusi liikennöinti sopimus taitaa tehdä sen mahdottomaksi.Linjaa 560 ajetaan nykyään sähköbusseilla, joten tarve scaloille ja omneille on vähentynyt runkolinjoilla.
Tuskin olisi liikennöitsijälle taloudellisesti kannattavaa vaikka olisikin mahdollista, uudet autot kuitenkin kuluttavat polttoainetta vanhoja vähemmänMielestäni olisi järkevää ajaa runkolinjoilla joilla on vielä diesel busseja noilla vahoilla scaaloilla ja käyttää ne loppuun samalla säästäen uudempia. Mutta uusi liikennöinti sopimus taitaa tehdä sen mahdottomaksi.
Veikkaan että se on 1329.Lieköhän muuten juuri tuo kyseinen auto seisomassa ”romupihalla” Koivukylän kierrätyskeskuksen takana? Siellä seisoo jokin runkoväreissä oleva Scala. Tietääkö kukaan tarkemmin?
Isossa osassa taitaa olla LIJ rikki joten eivät ole näkyneet sen takia tutkassa.Mitä on tapahtunut PL:n uusimmalle Yutong U12 -sarjalle, kun useamman ajot tyssänneet elokuun ja lokakuun välille, ainoastaan tietyt yksilöt ajossa? Entä milloinkohan näemmä MANit linjalla?
Päinvastoin. Vanhimmilla ja eniten ajetuilla autoilla pyritään ajamaan mahdollisimman vähän koska niiden käyttökulut per kilometri on suuremmat kuin uudemmilla ja käyttövarmuus huonompi jolloi ajamattomien lähtöjen riski kasvaa.Mielestäni olisi järkevää ajaa runkolinjoilla joilla on vielä diesel busseja noilla vahoilla scaaloilla ja käyttää ne loppuun samalla säästäen uudempia. Mutta uusi liikennöinti sopimus taitaa tehdä sen mahdottomaksi.