Havaintoja avoimesta datasta (HSL-alue) - 2025

19.8.

PL 259 / 173Z (Finnoonniityn VDL Citea XLE-145)
PL 291 / 500 (sininen Volvo 8900LE)
PL 403 & 1105 / 500 (siniset Yutong E15:t)
PL 274 / 520 (sininen Citea VDL XLE-145)
PL 154 / 55 (Sipoon Yutong E12)
PL 691 / 993 (Pasilan Yutong E12)
PL 829 / 59 (Volvo 8900LE)

KAH 8 / 554 (Volvo 8900LE)

NOF 1124 / 20 (Scania Citywide LE Suburban)
NOF 1149 / 40 (Scania Citywide LE Suburban)
NOF 1255 / 118 (BYD K11-nivel, tiedä sitten onko testikirjautuminen, mutta ei ainakaan toista autoa tuolla lähdöllä näy vaikka kaikki tiedot reittilokista löytyvätkin)
 
Viimeksi muokattu:
NOF 1255 / 118 (Tiedä sitten onko testikirjautuminen, mutta ei ainakaan toista autoa tuolla lähdöllä näy vaikka kaikki tiedot reittilokista löytyvätkin)
Reittilokin mukaan oli kyllä 1255, eli nivel-BYD.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20250819-185115_Chrome.png
    Screenshot_20250819-185115_Chrome.png
    631.6 KB · Lukukerrat: 37
20.8.

KAH 1335 / 570 (sininen Scala)
PL 664 / 968 (Volvo 8900LE)
PL 640 / 77 (VDL Citea SLE-129, ensimmäistä kertaa kesäkuun jälkeen liikenteessä)
 
Viimeksi muokattu:
20.8.

KAH 1533 / 560 (sininen Omni-teli)
KAH 1539 / 54 (sininen pätkä-Omni)

Huomio jälkimmäiseen, tulikohan syysliikenteen astuessa voimaan 54:lle joitakin pätkillä ajettavia vuoroja?
 
20.8.

KAH 1533 / 560 (sininen Omni-teli)
KAH 1539 / 54 (sininen pätkä-Omni)

Huomio jälkimmäiseen, tulikohan syysliikenteen astuessa voimaan 54:lle joitakin pätkillä ajettavia vuoroja?
Ainakin reittilokiin on merkitty mm. tuon lähdön kalustovaatimustietoihin A2. Tutkan mukaan auto on kiertänyt 54:llä ja 554:llä.
 
Takaisin
Ylös