Havaintoja HSL-alueelta - elokuu 2010

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.

aki

Liittynyt
30 Kesäkuu 2005
Viestit
4,309
Ma 2.8

Aamuruuhkassa oli yllättävän paljon peruttuja lähtöjä Pölhölällä,

40; pohj.haagan as. 5.45, tekn.vika
58; itäkeskuksesta 7.40, liikenneonnettomuus
58; munkkivuoresta 7,40, liikenneonnettomuus
58B; itäkeskuksesta 7.32, tekn.vika
58B; meilahden klin. 7.24, tekn.vika
59; herttoniemestä 8.33, tekn.vika
59: pajamäestä 7.50, tekn.vika

Olisiko osasyynä ollut kuljettajapula kun siirryttiin takaisin laitakesän aikatauluihin tai kenties seisonnassa olleet ajokit olleet haluttomia käynnistymään?
 
Ma 2.8

Aamuruuhkassa oli yllättävän paljon peruttuja lähtöjä Pölhölällä,

58; itäkeskuksesta 7.40, liikenneonnettomuus
58; munkkivuoresta 7,40, liikenneonnettomuus
58B; itäkeskuksesta 7.32, tekn.vika
58B; meilahden klin. 7.24, tekn.vika
59; herttoniemestä 8.33, tekn.vika
59: pajamäestä 7.50, tekn.vika

Olisiko osasyynä ollut kuljettajapula kun siirryttiin takaisin laitakesän aikatauluihin tai kenties seisonnassa olleet ajokit olleet haluttomia käynnistymään?

Itse ihmettelisin jos Kulosaaren sillan takia ei olisi peruttuna yhtään vuoroja linjoilta 58(B) ja 59.
 
Hki 3.8

Pl 889 Scala (H40) ajeli ilman etukilpeä, rekkari oli etuikkunassa paperiin kirjoitettuna
 
Hki 3.8.

Nöbinän Volvo 8700 oli hätävilkut päällä pysäytettynä Tullinpuomilla ja kaksi poliisiautoa oli vieressä. Mitä lie käynyt.
 
Hki 3.8.

Nöbinän Volvo 8700 oli hätävilkut päällä pysäytettynä Tullinpuomilla ja kaksi poliisiautoa oli vieressä. Mitä lie käynyt.

Edessä seisoi henkilöauto, eli ilmeisesti kolari. Tuo oli Nobina 672 linjalla 474.

03.08

h63= Helb 27 (Mercedes)
452= Helb 51 (Volvo Ikarus Teli)
h39= Helb 9808 (Volvo Carrus City L Teli)
 
3.8.

NF 195 täysin ilman mitään teippauksia.
NF 456 8700:sta kuului yhtä kova ääni ovista kuin esim. 8500 maakaasuista on ovien avautuessa ja sulkeutuessa. En oo muissa 8700:ssa kuullu tuollaista.
 
4.8.

Mellunmäentien pysäkille Itäväylälle on asennettu 93, 93K ja 830-870 pysäkkikilvet keskustaan päin pysäkille. Idän suuntaan 93 ja 93K kilvet on laitettu 78:n pysäkille.
 
4.8.

Mellunmäentien pysäkille Itäväylälle on asennettu 93, 93K ja 830-870 pysäkkikilvet keskustaan päin pysäkille. Idän suuntaan 93 ja 93K kilvet on laitettu 78:n pysäkille.
Lisäksi syksyn linjakartalta löytyy linjojen 830-870 reitti myös väliltä Kamppi-Mellunmäentie
(kesän ja viime talven karttaan linjat oli merkitty vain Mellunmäentieltä itään), sekä linjat on nyt merkitty myös metron liityntäliikennekarttaan.
 
4.8 aamu

h18= Helb 9709 (Volvo Carrus City L Teli)

aamu-iltapäivä

h42= Helb 227 (Volvo 8500LE Teli) vaihdettiin klo 12.50 ruskeasuon varikon pysäkillä 9709:een.
h43= Helb 9944 (Volvo Ikarus)
 
4.8.

Ei varsinaisesti havainto linjalta, mutta näemmä Westendin Linjalla on tapahtunut pientä uudelleennumerointia ennen Crossway-autojen tuloa. Aiemmin #15 (ORI-215) onkin nyt #215
 

Liitetiedostot

  • 45012237_wl215.jpg
    45012237_wl215.jpg
    95.4 KB · Lukukerrat: 533
Vs: Uudet bussit, syksy 2010

offtopic, mutta kun en tienny kannataako tätä varten uusi keskustelu aloittaa niin voisiko joku kertoa mikä se väärinpäin käännetty stop-nappi Scalojen ohjaamoissa on?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
5.8.

HelB 309 körötteli linjalla h54 ilman etu-rekkaria, rekkari oli etu-ikkunassa todella pieneen (A6-A7) kokoiseen paperiin kirjoitettuna. Lisäksi rekkari oli kirjoitettu kyyläkärkikynällä ilman mitään vahvistusta, näkyi todella huonosti.
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös