Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Hki 26.7.
NF 1388 YKS-188 Hertton. terminaalissa nyt. Todennäköisesti menee seuraavaksi linjalle 84. Ei linjalla -kilvet juuri nyt.
Hki 26.7.
NF 1388 YKS-188 Hertton. terminaalissa nyt. Todennäköisesti menee seuraavaksi linjalle 84. Ei linjalla -kilvet juuri nyt.
EDIT: Kyllä se meni Herttoniemestä ensin linjalle 84 ja sitten linjalle 79.
Niin, tuossa yksilössä johdon pää on kallellaan vasemmalle (bussin takaosaan päin). Miltei* kaikissa havaitsemissani HSL-sähköbusseissa se on kallellaan keulan suuntaan, myös tämän toimituserän niissä yksilöissä, joita olen nähnyt muualla.Ovien puolella näyttäis olevan töpseli teipattuna väärin päin.
28.7
HelB 1537 / 518 Ilmalan varikon auto.
Ilmalastahan se linja lähtee, joten onko ennen ajettu linjaa muualta?
Eikös linja 518 kuulu ns. "Ojangon"-kilpailutuspakettiin? Ainakin Nobina on sitä liikennöinyt ja 90-luvulla mm. Linjebuss Vantaa ja Hakunilan liikenne Oy.
Varmasti toimivatkin kun ovat yksinkertaisempia kuin uudemmat bussit (paitsi sähköbussit moottorin osalta). Melua ja tärinää on kuitenkin ihan mahdottoman paljon verrattuna mihinkään muihin HSL-alueen busseihin. Matkustajan kannalta bussien luotettavuus taitaa olla niiden aina hyvä puoli.
Nuo kuuluvat jo johonkin museoon, missä niitä voi muistella "vanhoina hyvinä aikoina" ilman, että saa päänsärkyä matkalla töistä kotiin.