30.4.
Helsinki
KAH 913 / 114, (4x2 Scala) siirtynyt nähtävästi viime viikkojen aikana Ojangosta Ilmalaan
KAH 1412 / 571 (Ex-Trandevilainen Volvo 8900LE-teli) tämäkin siirtynyt viime aikoina Ojangosta Ilmalaan
KAH 1529 / 63
Kerava ja Sipoo
PL 211 / 996 (Keravan Citea LLE-120, Sipoon varikon linjalla)
PL 989 (Volvo 8900LE 4x2) niiaus oli jumittunut pohjaan ja auto oli täten jatkuvasti kallellaan ja vielä aika syvässä niiauksessa. Pois sitä ei kuitenkaan vaihdettu vaikkakin Keravan asemalla seuraava kuljettaja sekä toinen asemalla oleskellut kuljettaja sillä ajoa hieman kyseenalaistivat.
Keravan asemalla laiturin 11 pysäkkikatoksen vaihto on alkanut ja sen seurauksena kyseinen laituri on 5.5. asti pois käytöstä ja bussit lähtevät asemarakennuksen vierestä, jossa on yleensä henkilöautoilijoiden matkustajien jättöpaikka. Tuntuu olevan ihmisille vaikeaa tajuta olla pysäköimättä väliaikaiselle pysäkille, joten myös lähellä olevien ihmisten korvat ovat koetuksella kun kuljettaja joutuu pahimmillaan soittamaan torvea yhdelle tai kahdelle ko. paikkaan pysähtyneelle henkilöautoilijalle yli kymmenen kertaa. Joku neropatti oli keksinyt vielä jättää autonsa Kellobaarin viereiseen kulmaan jättäen bussille liian pienen väylän mennä. Oli se tuskallisen näköistä kun siitä välistä yritti Taksikuljetuksen kuski ajella Setralla ja joutui venkslaamaan sitä lähemmäs minuutin samalla kun hlöauton kuljettaja siirteli autoaan ihan miten sattuu. Melkoinen hulabaloo siis yhdestä katoksesta (toki onhan se kivaa saada ehjäksi kun viime kesäkuusta lähtien ollut rikki).