Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Oranssi bussi ja 2 päivää tässä kuussa (jos vklp ei lasketa) kun toi ei ole ollut linjalla 500. Eli ei mitenkään spessua.To 11.12
PL 296/500
On tuo mainitsemisen arvoinen. Linjaa 500 pitäisi ajaa vain ja ainoastaan oransseilla sähköteli-Yutongeilla, joten dieselkäyttöinen Volvo on kalustorikkomus.Oranssi bussi ja 2 päivää tässä kuussa (jos vklp ei lasketa) kun toi ei ole ollut linjalla 500. Eli ei mitenkään spessua.
Ei oo käytössä se sopimuskohta ainakaan enään, ehkä ennen. Muuten sinne ei dieseliä laitettais. Myös myöhästyminen päätepysäkiltä ja lähtöpysäkiltä on ”sopimusrikkomus” sopimusten mukaan, mutta hsl ei ole ottanut käyttöön sitä.On tuo mainitsemisen arvoinen. Linjaa 500 pitäisi ajaa vain ja ainoastaan oransseilla sähköteli-Yutongeilla, joten dieselkäyttöinen Volvo on kalustorikkomus.
Parempi laittaa sinne dieselauto kuin ei yhtään autoaEi oo käytössä se sopimuskohta ainakaan enään, ehkä ennen. Muuten sinne ei dieseliä laitettais.
On siellä semmonen tasoa liikenteestä "5% saa ajaa Euro6 kalustolla" lähinnä vara-autojen takia. Mutta sähköllä pitäis ajaa.Ei oo käytössä se sopimuskohta ainakaan enään, ehkä ennen. Muuten sinne ei dieseliä laitettais. Myös myöhästyminen päätepysäkiltä ja lähtöpysäkiltä on ”sopimusrikkomus” sopimusten mukaan, mutta hsl ei ole ottanut käyttöön sitä.
Onko linjan päätepysäkillä joku tavoiteaika, josta ei saa myöhästyä?Ei oo käytössä se sopimuskohta ainakaan enään, ehkä ennen. Muuten sinne ei dieseliä laitettais. Myös myöhästyminen päätepysäkiltä ja lähtöpysäkiltä on ”sopimusrikkomus” sopimusten mukaan, mutta hsl ei ole ottanut käyttöön sitä.