Nyt nämä hybridit ovat virallisesti 42:n vakioita kesän ajan, Hsl:n toivomuksestaTänään 28.6. tuli testattua 1201 linjalla h42. Hirveä melutoosa
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nyt nämä hybridit ovat virallisesti 42:n vakioita kesän ajan, Hsl:n toivomuksestaTänään 28.6. tuli testattua 1201 linjalla h42. Hirveä melutoosa
Nyt nämä hybridit ovat virallisesti 42:n vakioita kesän ajan, Hsl:n toivomuksesta
Kaikki ajaa, tarvittaessa saa 1min.15.sek. pika opastuksen, enempää siihen ei käytännössä tarvitse :lol:Voiko noita ajaa kuka tahansa vai pitääkö olla jokin tietty hybridimaisterikuljettaja?
Tänään 28.6. tuli testattua 1201 linjalla h42. Hirveä melutoosa
Eikö se sit muka sammu?Tuli itsekkin testattua tämä. mutta ei mikää melutoosa ollut. Oli kyllä jännä kokemus kun tuntui että bussi olisi sammunnut aina pysäkille
Eikö se sit muka sammu?
Diesel -moottori sammuu Sähkömoottori ei, eihän sähkömoottorilla kyllä oikeestaa mitään ääntä kuule.
Volvon I-shift -vaihteisto yllätti myös positiivisesti, tuntui ihan puoliautomaattivaihteistolta.
VT 494 oli yhden pysäkin ennen h74:n Puistolan raitin päätepysäkkiä tilausajo -kilvillä. Veikkaan että tullut h74:na, jättänyt vikat matkustajat siinä ja vaihtanut kilvet, ilmeisesti vahingossa "tilausajoksi", koska lähti kuitenkin Hakunilaan päin (varikolle).
Kyllä mä sen laskisin automaatiksi, sen kun valitset kepistä R/N/A/M ja painelet kaasua ja jarrua.Tuntuma voi selittyä sillä, että i-shit tosiaan on puoliautomaattinen ns. robottivaihteisto tietääkseni hybridiin ei saa edes muuta vaihteistoa
Helb Hybridien vaihteisto on automatisoitu manuaalivaihteisto, automatiikka hoitaa "kytkimen" käytön ja kaiken muunkin ja vaihtaa siksi manuaalin tavoin. Vaihteen valitsin täysin sama kuin normi automaatissa, D-N-R-hipaisunäppäimet ainoastaan.Kyllä mä sen laskisin automaatiksi, sen kun valitset kepistä R/N/A/M ja painelet kaasua ja jarrua.