Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tiedä sitten, millaiset vaihteiston ohjauspainikkeet tuossa autossa on, mutta tuollainen toiminta voisi olla mahdollista myös, jos vaihteistoa estetään vaihtamasta isommalle käyttämällä jotain muuta painiketta kuin D:tä.NF #467 (Volvo B12BLE / 8700 LE Jokeriteli) ei kuulostanut ihan terveeltä, kun matkustin sillä äsken Leppävaarasta Otaniemeen. Yleensähän noissa uudemmissa ZF vaihteisissa 8700 teleissä on aina kierrokset matalalla ja vaihteet vaihtuvat nopeasti, jotta polttoainetta säästyisi, mutta 467:ssa oli kierrokset tapissa lähes kokoajan, ihan kuin vaihteisto "luistaisi" vai mikä se oikea termi nyt on, pelkkänä matkustajana paha sanoa...
Tiedä sitten, millaiset vaihteiston ohjauspainikkeet tuossa autossa on, mutta tuollainen toiminta voisi olla mahdollista myös, jos vaihteistoa estetään vaihtamasta isommalle käyttämällä jotain muuta painiketta kuin D:tä.
Oire kuulostaa siltä, että ZF-loota rupeaa olemaan finaalissa, kun momentinmuuntimen lukitus on mäsänä. Eli loota on hydraulivedolla koko ajan. Tällöinhän moottorin kierrosluku laskee heti kun vapauttaa kaasupolkimen.Kyllä siinä ihan D-N-R painikkeet oli. Vaihteet kyllä vaihtui, mutta kierrokset oli tasasesti tapissa kokoajan.
Pienoinen ajatusvirhe pääsi lipsahtamaan noin heti aamun tunteina.vko kyllä varmasti tietää ettei 93A:ta enään ole
Heitetään nyt vielä vähän takaisinkin: sunnuntaina 24.10. h74,N sai autoikseen HelBin osalta yksilöt 1110 ja 1112. 1109 oli siellä h93,K:lla kello kuuteentoista asti, jolloin tilalle vaihdettiin 1014. Hieman ennen viittä 1109 päätyi vielä loppupäiväksi h54B:lle.24.10.
HelB 1109, 1110/h74 ja h74N
Oire kuulostaa siltä, että ZF-loota rupeaa olemaan finaalissa, kun momentinmuuntimen lukitus on mäsänä. Eli loota on hydraulivedolla koko ajan. Tällöinhän moottorin kierrosluku laskee heti kun vapauttaa kaasupolkimen.
Heitetään nyt vielä vähän takaisinkin: sunnuntaina 24.10. h74,N sai autoikseen HelBin osalta yksilöt 1110 ja 1112. 1109 oli siellä h93,K:lla kello kuuteentoista asti, jolloin tilalle vaihdettiin 1014. Hieman ennen viittä 1109 päätyi vielä loppupäiväksi h54B:lle.