Havaintoja HSL-alueelta - lokakuu 2018

22.10 aamu
NF 15, 17, 490, 493, 496/143A
NF 487, 618/164A
NF 655, 665, 1072/147A
PL 259, 264, 266, 273, 274/146A
PL 272, 797/164A
 
Viimeksi muokattu:
Helb #903 linjalla 43. Lämmöt täysillä. Näin oli myös pari viikkoa sitten.

Tämä johtuu käsittääkseni siitä, että moottorin kuumentuessa liikaa MANnit säätävät automaattisesti matkustamon lämmityksen päälle että jäähdytysneste ehtisi viilentyä hieman kiertäessään pidemmän matkan.

Nimim. Tuomas kertoi MANien ominaisuuksista enemmän blogissaan.

22.10

NF #745 / 164VA (Scania K280UB Scala)
NF #781 / 164A (Volvo 8500LE -teli)
NF #893 / 549 (Hakunilan 8900LE)
 
Viimeksi muokattu:
22.10 Ma

Helb 705/411*
Helb 722/571
Helb 1609/415, 421*

PL 812/555


*:lla merkityt ovat livedata-havaintoja
 
Tämä johtuu käsittääkseni siitä, että moottorin kuumentuessa liikaa MANnit säätävät automaattisesti matkustamon lämmityksen päälle että jäähdytysneste ehtisi viilentyä hieman kiertäessään pidemmän matkan.

Nimim. Tuomas kertoi MANien ominaisuuksista enemmän blogissaan.

22.10

NF #745 / 164VA (Scania K280UB Scala)
NF #781 / 164A (Volvo 8500LE -teli)
NF #893 / 549 (Hakunilan 8900LE)

Kiitos linkistä. Varmasti samasta asiasta oli kysymys.
 
Takaisin
Ylös