- Liittynyt
- 17 Lokakuu 2011
- Viestit
- 2,924
kuski kuitenkin paineli myyntilaitteen nappuloita moneen kertaan matkan aikana ja Rajatorpan kohdalla lukija heräsi henkiin. Myyrmäen asemalla
Kuulostaa elvyttämiseltä... :lol:
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
kuski kuitenkin paineli myyntilaitteen nappuloita moneen kertaan matkan aikana ja Rajatorpan kohdalla lukija heräsi henkiin. Myyrmäen asemalla
v51 / VT 568, kun hyppäsin kyytiin Pähkinärinteestä niin kortinlukija oli pimeenä, kuski kuitenkin paineli myyntilaitteen nappuloita moneen kertaan matkan aikana ja Rajatorpan kohdalla lukija heräsi henkiin. Myyrmäen asemalla sitten keskiovet eivät suostuneet aukeamaan joten kaikkien piti poistua takaoven kautta.
Matkustin tuolla VT 568:lla viikkoa aikaisemmin 74:lla ja silloinkin Buscom oli pimeänä ja keskiovet rikki. Veolialla lienee nyt niin tiukka kalustotilanne, että kaikki liikkumaan kykenevät autot joudutaan pitämään ajossa vaikka rahastuslaitteet, ovet ym. eivät toimisikaan. Siltikään autot eivät aina riitä, eilenkin oli aamuruuhkassa useita ajamattomia kalustopulan takia.
Mikä Veolialle on nyt tullut? Vai temppuileeko VDL:t, joiden vuoksi kalusto on vähissä?
Veolian ongelmat taitavat tällä hetkellä kuitenkin koskea vain Vantaan ja Helsingin varikoiden toimia, sillä omien havaintojen mukaan Espoossa autot ja myyntilaitteet toimivat normaalisti Ehkä tähän sitten löytyy selitys siitä, että Espoon Veolia on ainakin toistaiseksi säästynyt Vdl:ltä
Veolialla lienee nyt niin tiukka kalustotilanne, että kaikki liikkumaan kykenevät autot joudutaan pitämään ajossa vaikka rahastuslaitteet, ovet ym. eivät toimisikaan. Siltikään autot eivät aina riitä, eilenkin oli aamuruuhkassa useita ajamattomia kalustopulan takia.
Kolmanneksi Veolialla tuntuisi olevan aivan riittävästi huolia Irisbusiensa kanssa, kuten ilmeisesti muillakin tällä autotyypillä liikennöivillä liikennöitsijöillä.