Havaintoja HSL-alueelta - maaliskuu 2015

Niin? Autoon saa rahalla sellaiset penkit kuin tilaaja haluaa. ;)

No, onhan täällä väitetty että olisi kevytrakennebussi jne. joten en kyllä keksi mitä vikaa tuossa Prototyyppi-nimetyksessä on. Tuo taitaa olla ensimmäinen 8900LE jossa on ikkunat ovat noin matalalla, ja ilmeisesti ilman korotusta auton etuosassa. Oli miten oli, niin tuo eroaa meidän tyypillisistä 8900LE:istä, joten oli mainitsemisen arvoista että oli linjalla h16 - erityisesti kun muualla väitettiin että olisi vain linjoilla v77 ja h73/N.

Ja ylipäätään on kohteliasta, kun nyt tämä on tällainen kiva harrastus, että mietittäisiin miten kirjoitetaan foorumilla jotta tällainen kiva tunnelma olisi meillä harrastuksen parissa. Se on eri asia jos joku kirjoittaa "firman nimissä" tai muutenkin puolueellista tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:
No, miten ikinä haluatkaan sen ilmaista, kyse ei ole kuitenkaan kevytrakennebussista.

Samalla logiikalla TLL #1 on kevytrakennebussi #12 verrattuna.

Pointtini oli, että lyhyempi pituus ei ole TLL 9:n ainoa ulkoinen ero muihin HSL-alueen 8900-mallisiin busseihin verrattuna, toisin kuin annoit ymmärtää aikaisemmassa viestissä.

Tuo näyttäisi olevan ihan tavallinen 12-metrinen 8900LE. Sen sijaan TLL 9:n ikkunalinja on alempana, ja etupyörän yllä ikkunassa on luukku jota muissa 8900:issä ei ole tuossa kohtaa. Ehkei tuo VMZ-195 ole prototyyppi tai ns. kevytrakennebussi, mutta joka tapauksessa se ei ole täysin tavallinen mallistonsa edustaja.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille Besserwissereille!

Kynnys ilmoittaa amatöörimäisistä joitakuita silti mahdollisesti kiinnostavista havainnoista on noussut siinä määrin ylitsekäymättömäksi, että vastaisuudessa tyydyn vain seuraamaan Besserwissereiden kommentteja sisäänpäin hymyillen.
;)
 
Viimeksi muokattu:
9.3 Vantaa
Vt 312 / v87
Vt 363 / v54
Vt 453 / 973
Vt 736 / v52
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös