Havaintoja HSL-alueelta - maaliskuu 2016

Vakiohan tämä on.
Mistä lähtien? Ihan muutama päivä sitten vakiot olivat 312?,313? (Nämä on ainakin kohtuullisen usein ollut linjalla), 358, 478, 553, 560, 561, 562 Tota 497 en oo pitkiin aikoihin nähnyt.

+

29. maaliskuuta

TDF 358 / 587 (Scania L94UB Ikarus E94F)
 
Mistä lähtien? Ihan muutama päivä sitten vakiot olivat 312?,313? (Nämä on ainakin kohtuullisen usein ollut linjalla), 358, 478, 553, 560, 561, 562 Tota 497 en oo pitkiin aikoihin nähnyt.

+

29. maaliskuuta

TDF 358 / 587 (Scania L94UB Ikarus E94F)

312 ja 313 ovat olleet 587:n vakioita koko talven. 74:n vakiot ovat 358, 497, 553, 560, 561 ja 562.
 
312 ja 313 ovat olleet 587:n vakioita koko talven. 74:n vakiot ovat 358, 497, 553, 560, 561 ja 562.
Niin nuo tiesinkin, että ovat 587:n vakiota, mutta ovat olleet kohtuullisen usein 74:lla. Entäs onko toi 497 sitten kovinkin usein linjalla 74, koska en sitä ole kovin usein nähnyt ja matkustan kuitenkin lähes päivittäin 74:lla. Tuon 478:n (Scalan) oon nähnyt melkein joka päivä 74:lla.
 
Viimeksi muokattu:
30.3

NF #922 / e26

---------- Viestit yhdistetty klo 08:42 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 08:41 ----------

Niin nuo tiesinkin, että ovat 587:n vakiota, mutta ovat olleet kohtuullisen usein linjalla. Entäs onko toi 497 sitten kovinkin usein linjalla 74, koska en sitä ole kovin usein nähnyt ja matkustan kuitenkin lähes päivittäin 74:lla. Tuon 478:n (Scalan) oon nähnyt melkein joka päivä.

Eilen (29.3) 587:lla pyöri TDF #1405
 
Entäs onko toi 497 sitten kovinkin usein linjalla 74, koska en sitä ole kovin usein nähnyt ja matkustan kuitenkin lähes päivittäin 74:lla.

Silloin kun tuo 497 oli vielä ennen linjastouudistusta linjan v51 vakkari, niin kyllä se silloinkin vietti usein enemmän aikaa korjauksessa kuin linjalla. Ei taida edelleenkään olla kovin luotettava vekotin vaikka uusiin maisemiin pääsikin:)
 
Silloin kun tuo 497 oli vielä ennen linjastouudistusta linjan v51 vakkari, niin kyllä se silloinkin vietti usein enemmän aikaa korjauksessa kuin linjalla. Ei taida edelleenkään olla kovin luotettava vekotin vaikka uusiin maisemiin pääsikin:)
Sitähän minäkin, kun yleensä 74:lla on ollut Scala 478 just varmaankin tuon 497 tilalla.
 
Takaisin
Ylös