Olarin paketissa (linjat 107, 121, 122) tilaaja on pyrkinyt sijoittamaan kohteen kolme teliä yleensä linjojen 121 ja 122 kuormitetuimpiin lähtöihin. Riippuen siitä, millaisiin autokiertoihin nämä kuormitetut lähdöt kuuluvat tilaajan kaavioissa, on telejä saattanut esiintyä myös linjalla 107, yleensä ruuhka-aikojen ulkopuolella, jolloin mitoituksellisesti todellista tarvetta telille ei välttämättä edes ole mutta siitä maksetaan teliauton yksikköhintojen mukaista liikennöintikorvausta.
Esimerkkinä linjojen E10 ja E15 kohteessa pari teliä on E15:n kuormitetuimpia lähtöjä varten. Nykyisissä kaavioissa 10 ja 15 ovat keskenään kierrätyksessä tiettyyn aikaan päivästä, jolloin teliauto käy myös linjalla 10 (vaikka mitouksen kannalta tarvetta ei olisi) johtuen siitä, että linjan 15 kuormitettu lähtö osuu sellaiseen autokiertoon.