Havaintoja HSL-alueelta - tammikuu 2011

h93:n vakio Ikarus on HelB 108, joka oli myös eilen linjalla. Vakio-Scalat ovat 1115 ja 1116.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
La 15.1

v51 / VT 312, 339, 340 ja 354, ei ainuttakaan vakkaria liikenteessä.

Vakioautot 496 ja 497 ovat Tuupakan ensimmäisiä Ivecoja ja niissä on ollut paljon vikoja. Ivecot joitten numerot alkaa 500 ylöspäin ovat olleet hiukan parempia:lol:
 
17.1.2011

Kävipä tsäkä aamulla matkalla töihin. Olin Leppävaarassa menossa Otaniemeen ja pysäkillä oli juuri 512A / NF#186. Totesin sen kuitenkin olevan niin täynnä, että päätin mennä juuri parahiksi pysäkille saapuvalla 550 / NF#694:llä. Hyvä, että menin, sillä jo Maarinsillan pysäkillä NF#186 oli lumisohjossa juntturassa ja sinne se myös jäi sutimaan, kun NF#694 jatkoi sujuvasti matkaa. Ihmettelin tosin ohjaamosta koko matkan ajan kuulunutta herätyskellon piippausta muistuttavaa tasaista hälytysääntä: PIIPPIIP--PIIPPIIP--PIIPPIIP--PIIPPIIP...

EDIT: havaintoja

NF#166 / 512A
NF#172 / 550
 
Viimeksi muokattu:
17.1.2011

Kävipä tsäkä aamulla matkalla töihin. Olin Leppävaarassa menossa Otaniemeen ja pysäkillä oli juuri 512A / NF#186. Totesin sen kuitenkin olevan niin täynnä, että päätin mennä juuri parahiksi pysäkille saapuvalla 550 / NF#694:llä. Hyvä, että menin, sillä jo Maarinsillan pysäkillä NF#186 oli lumisohjossa juntturassa ja sinne se myös jäi sutimaan, kun NF#694 jatkoi sujuvasti matkaa. Ihmettelin tosin ohjaamosta koko matkan ajan kuulunutta herätyskellon piippausta muistuttavaa tasaista hälytysääntä: PIIPPIIP--PIIPPIIP--PIIPPIIP--PIIPPIIP...

Hehe, minä matkustin samalla yhdistelmällä. Tuo NF 694:n buscom oli säädetty Espoon sisäisille linjoille, eli ei tunnistanut Helsinkiläisiä kausilippuja kun hyppäsin kyytiin Hämeenlinnanväylän pysäkiltä...
Vaihdoin sen jälkeen NF 186:een jossa oikeanpuolinen pyyhkijä roikkui alaspäin, ja auto tuntui muutenkin olevan aika loppuunkulunut.
 
Takaisin
Ylös