Rattivaunu
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 24 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 6,014
16.1., Helsinki
HelB 9814 / h40
HelB 9814 / h40
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Onko tietoa missä lähdössä tuo oli?WL #25 (Volvo B10M Wiima K202) / 213
Onko tietoa missä lähdössä tuo oli?
16.1
Helb 419 / h45 (Lämmitystä ei ollut ollenkaan mutta sen siaan oli erittäin kylmä puhallus päällä)
Itse matkustin samaisena päivänä Helbin ikaruksella numero 315 linjalla 535 ja sekin auto oli jääkylmä, kuskillakin oli pipo päässä ja takki tiukasti kiinni, kyseessä oli lähtö 15.12 Lentoasemalta joten bussi oli jo ehtinyt ajaa yhden sivun Espoon keskuksesta kentälle, kai tuossa ajassa bussin jo pitäisi ehtiä lämmetä?
Ei siitä ole hyötyä jos kuljettaja ajaa St1:n pihalle, lähtee kahville sisälle ja jättää auton ovet auki.
Toisaalta, jotkut ovat joskus haukkuneet Ikarusta huonosti lämpeäväksi - siis suorastaan kylmiksi autoiksi Vaan onpa se kylmyys muidenkin bussien ongelmana jos pattereissa kiertää ilmakupla
Ei siitä ole hyötyä jos kuljettaja ajaa St1:n pihalle, lähtee kahville sisälle ja jättää auton ovet auki.
Tuskinpa siinä on kahvilla käynnistä kyse kun kerran on jo ajettu yksi sivu Espoon keskuksesta. Osassa noita vm. 2003 Ikaruksia matkustamon lämmönsäätö on automatisoitu, ja omiin kokemuksiin perustuen auto alkaa lämmetä vasta, kun webaston laittaa päälle - ja muistaa myös huolehtia, että se pysyy päällä.
Ikarus noin muutoin pääsääntöisesti lämpenee tarpeen tullen vaikka huonosti lämmitetyksi saunaksi.
Olisiko pitänyt laittaa havaintona tämä sitten? Tyyliin:
16.01.
HelB 315 /s535, kuljettaja jätti auron St1:n parkkiin ovet auki ja lähti kahville?
Are you happy now? Itse olin 520:n kyydissä työn merkeissä joka oli juuri jättänyt matkustajat terminaalille ja ajoi 15minuutin ajaksi St1:n pihalle ja siinä vieressä #315:n oleskeli. Lähdimme kuljettajan kanssa kupposella kuumaa St1:n sisälle ja #315:n kuljettaja istui siellä.