Havaintoja HSL-alueelta - tammikuu 2014

28.1

Helb 401 / h45
Helb 609 / 39 & h39B
Helb 906 / h43
Helb 910 / h45
Helb 955 / h40
Helb 956 / 363
 
Viimeksi muokattu:
28.1.

VT 322 tilaajaväreissä / v62

Onkohan tämä juuri se teli-ikarus joka on ollut peruskorjauksessa Nastolassa Marras-Joulukuussa?

Hieman erikoista että veolia vielä laittaa kuntoon noita tärisyttimiä. Tosin onhan VT peruskorjannut vanhempiakin pätkä -ja teli-ikaruksiaan. Toivottavasti noita sarjan 316-333 teli-ikaruksenrämiä ei kuitenkaan enää tarjota 2015/2016 alkaviin uusiin sopimuksiin.
 
Onkohan tämä juuri se teli-ikarus joka on ollut peruskorjauksessa Nastolassa Marras-Joulukuussa?

Hieman erikoista että veolia vielä laittaa kuntoon noita tärisyttimiä. Tosin onhan VT peruskorjannut vanhempiakin pätkä -ja teli-ikaruksiaan. Toivottavasti noita sarjan 316-333 teli-ikaruksenrämiä ei kuitenkaan enää tarjota 2015/2016 alkaviin uusiin sopimuksiin.

1 milj. km määräaikaishuolto ;) Veolialla nuo Ikarukset ovat ikäänkuin "runko" ja Scanian L94 on aika perusvarma alusta. Osa niistä on tosiaan aika väsyneitä jo, mutta peruskorjaamalla niillä pääsee vielä toisen miljoonan. Aikaa on vielä lähes 7v. :)
 
Osa niistä on tosiaan aika väsyneitä jo, mutta peruskorjaamalla niillä pääsee vielä toisen miljoonan. Aikaa on vielä lähes 7v. :)

Toki niillä vielä on vuosia jäljellä 16 vuoden max-ikään mutta vaikea kuvitella että VT niitä tarjoaisi enää mihinkään kehäradan ja länsimetron jälkeisiin uusiin sopimuksiin. Korkeintaan niistä voisi parhaimmat yksilöt jäädä vara-autoiksi.Tarjollahan on myös paljon uudempaa telikalustoa joille pitäisi löytyä töitä kilpailutusten jälkeen. Tällaisia on scalat 92-94, 450, 462-474, 481, 482 ja volvot 500-523.
 
Takaisin
Ylös