Havaintoja HSL-alueelta - tammikuu 2015

14.1
Vt 178 / v70
Vt 192 / 973L
Vt 495 / v87
Vt 1207 / v87

---------- Viestit yhdistetty klo 17:46 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 14:11 ----------

14.1 iltaruuhka
Vt 460 / 143A
Nf 347 / 742
Nf 423 / 165
Helb 1409 / 620
 
Viimeksi muokattu:
14.1

h41: HelB 271 (Scania L94 Ikarus E94 teli)
h54: HelB 704 (Volvo 8700LE teli)
h77: HelB 1219 (Volvo 8900LE teli)
363: HelB 35 (Volvo B10BLE Carrus City L)
 
14.1 ilta
Nf 819 / 741 vakio mutta taka-rengas räjähti nissaksen alepan kohdalla tilalle tuli joku ex jokeri volvo
 
Tänään 14.1. n. klo 20:30 Helb 1405 hinausauton kyydissä Kehä ykkösellä Pirkkolan kohdalla kohti länttä
 
Tänään 14.1. n. klo 20:30 Helb 1405 hinausauton kyydissä Kehä ykkösellä Pirkkolan kohdalla kohti länttä

AD-Blue vika oli kyseisessä vehkeessä ei sen kummallisempaa. Tuotiin varikolle tankille.

HelB #1406 on saanut laukkutelineet vaunupaikan etupuolelle.

Ja taitaa tuo #1219 olla ihan vakio h77:lla nykyään, kun Varhan autoja.
 
15.1 vantaa
Vt 205 / v61
Vt 1406 / v62
Nf 819 / v63
And 2 / v73
Nf 460 / 741
 
Viimeksi muokattu:
15.1
ESLL (?) 871 / 635 (bussin kyljessä lukee Savonlinja Oy). Autossa oli kuljettajalla käsinkannettava kortinlukija HSL:n korteille. Onko tämä yleinenkin käytäntö U -linjoilla?
 
15.1
ESLL (?) 871 / 635 (bussin kyljessä lukee Savonlinja Oy). Autossa oli kuljettajalla käsinkannettava kortinlukija HSL:n korteille. Onko tämä yleinenkin käytäntö U -linjoilla?
Savonlinjan Genimaten rahastusllaiteet kun eivät ilmeisesti lue HSL-kortteja, on vielä kaiketi noita vanhanaikaisia käsikapuloitakin liikenteessä. Pusatecissahan tämä on ratkaistu onnistuneesti, joten kapulat ovat olleet historiaa niillä, joilla on Pusatecin laitteet ja sopiva ohjelmisto.
 
Takaisin
Ylös