- Liittynyt
- 26 Marraskuu 2024
- Viestit
- 61
28.1
Kah 1310/560
Kah 1310/560
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Jatkoa...Ti 28.1
PL 274/520 (sininen VDL Citea XLE 145)
Jatkoa28.1
Kah 1310/560
Äkkiä scaalat takaisin noille 700 linjoille pääbusseiksi.Tänään Koiviston Auto Helsinki 1412 (Volvo 8900LE) syttyi palamaan Lahdenväylällä Viikistä pohjoiseen ollessaan matkalla Rautatientorilta kohti Tikkurilaa. Paloautoja paikalla ja liikenne veti hitaasti tapahtuma-aikaan kello kolmen jälkeen iltapäivällä. Itse bussissa ei näkynyt palojälkiä, eli luultavasti pieni palo kyseessä. Matkustajat olivat minun mennessäni ohi yhä sisällä, ja palo oli saatu sammitettua. Tilannehuoneessa näkyy tieto pienestä liikennevälinepalosta juuri kolmen maissa Helsingissä, eli kyllä siellä jonkinmuotoinen palo oli syttynyt.
Lisäksi hieman tämän jälkeen, juuri Sakarakujan pysäkille saavuttaessa etelässä sijaitsevalta rampinlopulta, oli toinen Koiviston Auton päivän uhreista pysähtynyt hätärit päällä keskelle risteystä. Ei meinannut matkustamani Pohjolan Liikenne 468 linjalla 738 mahtua edes ohi, mutta nipin napin sai kuljettaja auton ängettyä risteyksestä kuitenkin. Tässä vaiheessa kyseinen vioittunut auto oli seissyt paikoillaan toistakymmentä minuutia, kuljettaja yhä paikalla. Auto paljastui Koiviston Auto 1602:ksi, eli Scania OmniExpress kyseessä. Oli linjalla 739 matkalla Rautatientorilta kohti Korsoa. Kyseessä siis aika karu päivä Koiviston Autolle…
Tuo 1412 on kyllä melkoisen ikävään kuntoon tainnut päästä Koiviston käsittelyssä. Ja no… Omni on Omni, ei siitä sen enempää.Tänään Koiviston Auto Helsinki 1412 (Volvo 8900LE) syttyi palamaan Lahdenväylällä Viikistä pohjoiseen ollessaan matkalla Rautatientorilta kohti Tikkurilaa. Paloautoja paikalla ja liikenne veti hitaasti tapahtuma-aikaan kello kolmen jälkeen iltapäivällä. Itse bussissa ei näkynyt palojälkiä, eli luultavasti pieni palo kyseessä. Matkustajat olivat minun mennessäni ohi yhä sisällä, ja palo oli saatu sammitettua. Tilannehuoneessa näkyy tieto pienestä liikennevälinepalosta juuri kolmen maissa Helsingissä, eli kyllä siellä jonkinmuotoinen palo oli syttynyt.
Lisäksi hieman tämän jälkeen, juuri Sakarakujan pysäkille saavuttaessa etelässä sijaitsevalta rampinlopulta, oli toinen Koiviston Auton päivän uhreista pysähtynyt hätärit päällä keskelle risteystä. Ei meinannut matkustamani Pohjolan Liikenne 468 linjalla 738 mahtua edes ohi, mutta nipin napin sai kuljettaja auton ängettyä risteyksestä kuitenkin. Tässä vaiheessa kyseinen vioittunut auto oli seissyt paikoillaan toistakymmentä minuutia, kuljettaja yhä paikalla. Auto paljastui Koiviston Auto 1602:ksi, eli Scania OmniExpress kyseessä. Oli linjalla 739 matkalla Rautatientorilta kohti Korsoa. Kyseessä siis aika karu päivä Koiviston Autolle…