Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Oulun tilaajaväreissä?Nobina #1110 (MNX-250) oli juuri nyt Klovissa OSL-väreissä.
Kyllä, anteeksi.Oulun tilaajaväreissä?
LIJ laitteen kilvitys eli ns. Automaatti kilvitys elää omaa elämäänsä. Oon aika varma että "manuaali kilvityksellä" toimisi ihan normisti.KAH auto 9 Keulan linjakilvessä edelleen linjanumero hyvin pienellä. Oli linjalla 63. Kilvessä ei lukenut myöskään määränpäätekstiä.
Ei tarvitse pahoitella, en tiennyt mitä tuo OSL tarkoittaaKyllä, anteeksi.
Harmi kun Nobina näitä korkeapenkkisiä Subbeja siirtää muualle, kun ovat kuitenkin omasta mielestäni ainoita oikeasti mukavia telejä mitä kyseiseltä valmistajalta on viimeisten (runko)Scalojen jälkeen tullut. Kerkesin siis jo innostumaan kun olin lukevinani että ko. auto olisi ollut 1111, joka on taas perinteinen Grammer-matalapenkkinen yksilö.Nobina #1110 (MNX-250) oli juuri nyt Klovissa OSL-väreissä.
Ja koska jäi puuttumaan siis niin poistettu GenimateaHarmi kun Nobina näitä korkeapenkkisiä Subbeja siirtää muualle, kun ovat kuitenkin omasta mielestäni ainoita oikeasti mukavia telejä mitä kyseiseltä valmistajalta on viimeisten (runko)Scalojen jälkeen tullut. Kerkesin siis jo innostumaan kun olin lukevinani että ko. auto olisi ollut 1111, joka on taas perinteinen Grammer-matalapenkkinen yksilö.
Viesti yhdistetty automaattisesti:
Ei sinällään poikkeushavainto, mutta kuitenkin on, mutta siis osaisiko joku sanoa, onkohan linjan 665(ja sen variaatioiden) A1-vuoroja (tai lähtöjä muuten) vähennetty entisestään sillä tänään (21.5.) 3/5 kyseisen linjan Genimatellisista A1-Citeoista (219, 234, 235) on ollut Kerava-linjoilla, 1kpl (236) ollut vain varikolla joten vain auto 237 on ollut omalla linjallaan? Erikoista myöskin, että yhdestä kyseisen sarjan Citeasta ei ole poistettu vaikka nykyisin korkeintaan 4 Citeaa taitaa olla samana päivänä tuolla linjalla C-vuorojen lisäämisen (autojen 826 ja 279 myötä).
Pahoittelut jos oli monimutkaisesti tai oudosti selitetty.
Linjalla 665 on (edelleen?) yksi C-vuoro/suunta, muut A1, joten ei ole lisätty isompia autoja linjalle. Nyt taitaa olla pari autoa rikki (444 ja 643 poikkeuksellisesti nyt ajossa Keravalla), olettaisin että johtuu siitäEi sinällään poikkeushavainto, mutta kuitenkin on, mutta siis osaisiko joku sanoa, onkohan linjan 665(ja sen variaatioiden) A1-vuoroja (tai lähtöjä muuten) vähennetty entisestään sillä tänään (21.5.) 3/5 kyseisen linjan Genimatellisista A1-Citeoista (219, 234, 235) on ollut Kerava-linjoilla, 1kpl (236) ollut vain varikolla joten vain auto 237 on ollut omalla linjallaan? Erikoista myöskin, että yhdestä kyseisen sarjan Citeasta ei ole poistettu vaikka nykyisin korkeintaan 4 Citeaa taitaa olla samana päivänä tuolla linjalla C-vuorojen lisäämisen (autojen 826 ja 279 myötä).
Pientä kalustopulaa havaittavissa…. Ovatkos rikki nyt siis 214, 471, 637 ja 638? Ja jos en väärin oleta niin 472 on mennyt nyt kokemaan saman, lähinnä etusillan lattian uudistuksena näkyvän parin kuukauden remontin, jonka ovat Keravalaisista Yutongeista kokeneet 466, 468, 471, 475 ja 476. Saa toki tuonkin epäilyksen confirmata ja avata myös Yutongien remontin taustaa koska sitä on tullut pidempään ihmeteltyä.Nyt taitaa olla pari autoa rikki (444 ja 643 poikkeuksellisesti nyt ajossa Keravalla), olettaisin että johtuu siitä
Ja mitä tulee tuohon 665:n kalustoon niin lähinnä ihmettelen miksi sitä varten on varattu 5 Citeaa (Genimateilla varustettuina) kun kuitenkin oikeastaan poikkeuksetta joku niistäkin autoista (yleensä 234) on Keravalla ajossa eikä alkuperäisen suunnitelman mukaisella linjalla. Toki eipä niistä Genimateistakaan nyt haittaa siinä ole.Pientä kalustopulaa havaittavissa…. Ovatkos rikki nyt siis 214, 471, 637 ja 638? Ja jos en väärin oleta niin 472 on mennyt nyt kokemaan saman, lähinnä etusillan lattian uudistuksena näkyvän parin kuukauden remontin, jonka ovat Keravalaisista Yutongeista kokeneet 466, 468, 471, 475 ja 476. Saa toki tuonkin epäilyksen confirmata ja avata myös Yutongien remontin taustaa koska sitä on tullut pidempään ihmeteltyä.
Yhtään oikeeta tietoa mulla ei ole mutta veikkaisin että HSL:ltä on tullut sen verran niitä laitteita niin on sitten laitettu ”turhan moneen” autoon, jotta ne sitten varmasti on aina kun linjalla ajetaanJa mitä tulee tuohon 665:n kalustoon niin lähinnä ihmettelen miksi sitä varten on varattu 5 Citeaa (Genimateilla varustettuina) kun kuitenkin oikeastaan poikkeuksetta joku niistäkin autoista (yleensä 234) on Keravalla ajossa eikä alkuperäisen suunnitelman mukaisella linjalla. Toki eipä niistä Genimateistakaan nyt haittaa siinä ole.