Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nii mutta jollain OmnillaKai 41 ajetaan kuitenkin lyhyellä? Mieleeni ei mahdu miten teli mahtuisi ajamaan ruusukorttelin lenkin![]()
Sekä kun kuljettaja sammutti auton nii auto soitti torvea itsestään.Eiliseltä unohtui tehdä havainto mutta Tukl 5 etuovi meni rikki.
Huhut ovat huhuja tietenkin mutta jos ollaan realistisessa mielessä niin kyllä 41:sta tullaan ajamaan pätkäkalustolla.Kai 41 ajetaan kuitenkin lyhyellä? Mieleeni ei mahdu miten teli mahtuisi ajamaan ruusukorttelin lenkin![]()
V-S Bussipalveluilla ja LS-liikennelinjoilla on samat omistajat; en ole varma, onko omistusosuuksissa pieniä eroja, mutta ne ovat käytännössä yksi ja sama yhtiö. 7700:ia ei ole kuitenkaan kannattavaa pitää liikenteessä pelkkiä palvelulinjoja varten, koska palvelulinjojen liikennöintiaikaa on supistettu siten, että niiden liikennöinti hoituu samalla kalustolla kuin ruuhkavuorojen.Juu, niille 7700:lle ei ole enää oikein käyttöä missään kun palvelulinjasto siirtyy LS-Liikennelinjoille ja sitä aletaan villin huhun mukaan liikennöidä teleillä.
Eihän LS V-S:ää omista, vaan Linjaliikenne V. NyholmV-S Bussipalveluilla ja LS-liikennelinjoilla on samat omistajat; en ole varma, onko omistusosuuksissa pieniä eroja, mutta ne ovat käytännössä yksi ja sama yhtiö. 7700:ia ei ole kuitenkaan kannattavaa pitää liikenteessä pelkkiä palvelulinjoja varten, koska palvelulinjojen liikennöintiaikaa on supistettu siten, että niiden liikennöinti hoituu samalla kalustolla kuin ruuhkavuorojen.
LS:n osakkaat omistavat VSB:n. Nyholmin omistajat yhtenä osakkaana VS:ssä.Eihän LS V-S:ää omista, vaan Linjaliikenne V. Nyholm
VastuuGroupn "Luotettava kumppani-raportin" mukaan yhtiöiden hallituksissa istuvat lähes samat henkilöt.Eihän LS V-S:ää omista, vaan Linjaliikenne V. Nyholm
Muurisen Scaloja oli Ruisrockin kuljetuksissa ajossa ainakin 136,137&138.Ainakin linja 10 ja 10A näkyy nyt avoimessa datassa ja orikedon kulmavarikolle oli menossa nyholmin scaloja ainakin 2039 ja 2097 varmaankin ruisrockin kuljetuksista