14.7.2023
KL 29 / 8 (Lentokenttävarusteltu VDL Citea LLE-120)
KL 187 / 9 (Lentokenttävarusteltu VDL Citea LLE-120)
KL 180 / 9 (Tavallinen VDL Citea LLE-120
https://lp.kuvat.fi/kuvat/Bussit/2023/2023-07/KL+180+CMP-980.JPG)
17.7.2023
KL 188 / 2 (VDL Citea LLE-120, lentokoneteipit kyljessä)
KL 29 / 8 (Lentokenttävarusteltu VDL Citea LLE-120)
KL 169 / 8 (Lentokenttävarusteltu VDL Citea LLE-120)
KL 44 / 9 (Lentokenttävarusteltu VDL Citea LLE-120)
KL 187 / 9 (Lentokenttävarusteltu VDL Citea LLE-120)
Kesällä olen silloin tällöin bongannut KL 180 linjalta 9. Sinänsä hieman jännä, muttei tuo hirveästi haittaa. Tuo KL 188 linjalla 2 on kuitenkin hämmentävä valinta. Bussiin on jossakin välissä ilmestynyt lentokoneteippaukset, keväällä niitä ei ollut. En nähnyt, oliko bussin sisällä matkatavarahyllyä. En tajua, miksi lentokoneteipeillä varustettu bussi on laitettu linjalle, joka ei käy lähelläkään lentokenttää. Joku turistihan saattaa vaikka erehtyä astumaan sisään päästäkseen lentokentälle. Tietääkseni tuolla linjalla ei edes ole keski-ikävaatimusta busseille ja Kabusejahan tuolla on pääasiassa ollut. Mikäli kalustovaatimukset ovat tiukentuneet, kai Koskilinjoilla pitäisi muutaman vuoden vanhempaakin Citeaa olla vapaana kesätauon takia. Voiko kaupunki sanktioida tuommoisesta, jos on bussin kyljessä ylimääräisiä teippauksia, jotka ei tuolle linjalle pyydetä?
Lisäksi 17.7. ja 19.7.
KL 97 / 11 (Scala)
Lisäys: Koskilinjojen matkatavarahyllyllisen Citean sisätilat
https://lp.kuvat.fi/kuvat/Bussit/Automallit/VDL+Citea+lentokentt%C3%A4varustus.jpg