Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Paremmin nämä korkealattiaiset sopii koska näissä enemmän maavaraa kuin matalissa autoissa. Jos ajetaan esim. matalilla autoilla, niin silloin ei keski ja takaovea saa auki koska nuo ratikkapysäkkien kanttikivet ovat sen verran korkealla ja Lisäksi linjaa 8 ajetaan muutenkin vain korkeilla nivelvaunuilla.La 9.12. HelB:n korkealattiaiset Carrus Cityt #9632 ja #9633 raitiovaunua korvaamassa linjalla h8x. Oliskohan aika vaihtaa tuottajaa näihin erityisjärjestelyihin, kun edes viikonloppuna ei matalat riitä...
Matkustin tänään tuolla liikkuvalla suklaamainoksella ja täytyypä sanoa, etten ole ikinä tavannut tiiviimpää mainosteippausta. Ei siinä mitään, että penkkikankaitakin on korvattu mainostajan mieleisillä versioilla ja takaikkuna on teipattu umpeen mainoksella. Mutta kun tuosta bussista ei meinannut nähdä normaalin joulukuisen päivänvalon aikaan ulos. Niin tiivis oli mainosteippaus sivuikkunoiden edessä. Muista mainosteipatuista busseista on muistaakseni sentään pystynyt tihrustamaan ulos teippausten läpi.Su 10.12. Helsinki
HELB #133 (Scania L94 Ikarus E94 Tupla-mainos) / 45
Varmaankin tarkoituksesi oli kirjottaa: "Olisikohan aika vaihtaa tilaajaa näihin erityisjärjestelyihin". Jos tilaaja haluaa säästää rahaa ja tilaa vuorot korkealattiaisilla autoilla, ei se liene yhdenkään tuottajan syy.La 9.12. HelB:n korkealattiaiset Carrus Cityt #9632 ja #9633 raitiovaunua korvaamassa linjalla h8x. Oliskohan aika vaihtaa tuottajaa näihin erityisjärjestelyihin, kun edes viikonloppuna ei matalat riitä...
Missähän vaiheessa päivää 427 509:lle kerkesi? Se nimittäin oli koko päivän noin klo 6-20 omassa vuorossaan Helsingin linjalla 67. Auto 426 tosin ajoi sekä aamu- että iltaruuhkan 509:iä ollessaan Pitäjänmäen varikolla lainassa.07.12.06 Espoo, Leppävaara
HelB nro 427 (Scania L94,Lahti Scala)/ s509
vko sanoi:Missähän vaiheessa päivää 427 509:lle kerkesi? Se nimittäin oli koko päivän noin klo 6-20 omassa vuorossaan Helsingin linjalla 67. Auto 426 tosin ajoi sekä aamu- että iltaruuhkan 509:iä ollessaan Pitäjänmäen varikolla lainassa.