Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kyseinen auto on ollut jo pitkään h23:lla protoscalan 115 kanssa. (Miltein vuorotellen.) Auto tuli ensimmäistä kertaa linjalle h23, HelB 264 oltua kolarissah23 Helb 301.
HelB 264 / h45
Kyseinen auto [301] on ollut jo pitkään h23:lla protoscalan 115 kanssa. (Miltein vuorotellen.) Auto tuli ensimmäistä kertaa linjalle h23, HelB 264 oltua kolarissa
Se ei ole todennäköisesti pysyvä ratkaisuKerava 21.09.07:
k5: ESLL 123 (Säffle 2000)
Keravan viitosella viimeaikoina esiintynyt usein iso auto. Lienee tullut jostain maalaiskaupungista, joku varmaan voi vahvistaa. Minusta aika sopiva peli myös Keravan pikkukaduille. Mahtaako olla pysyvämpi ratkaisu, vai tilapäistä? Koska liikennöintisopimus velvoittaa midi-auton.
YTV on jo määrännyt sanktioita vääränlaisen kaluston käytöstä. Ne uudet Midi-linjaautot ovat olleet pienoinen fiasko alusta lähtien, molemmista autoista löytyy jatkuvasti jotain vikoja, esim 8-linjan autossa paineilmajärjestelmän sulake palaa hyvin herkästi Yhtenä päivänä saatta mennä monta sulaketta, kyseinen sulake on sijoitettu konepellin alle, alunperin kyseisen sulakken pystyi kuljettaja vaihtamaan mutta nyt se on koteloitu niin ettei kuljettaja pääse siihen käsiksi ja sulakkeet paukkuu edelleenluulisi tällä olevan kallista ajaa vakituiseen (ellei sitten sopimusehtoja ole muutettu kesken kauden). Muistaakseni ESLL tarjosi aikanaan uusia midi-autoja linjalle, mutta kyllä tähän asti on siinä tapauksessa suurin osa liikenteestä tehty sopimuksen vastaisella kalustolla (=vanhoilla autoilla).
Galleriassa Resiinan ottama kuva 123:sta