- Liittynyt
- 16 Joulukuu 2006
- Viestit
- 70
Aikanaan vuosikymmeniä ns. HK-kuljetukset toimivat aamun työmatkaliikenteessä ja itsekin niitä paljon ajaneena tiedän niissä kulkeneen paljon muitakin, kuin henkilökuntaa, varhaisen aamuyön tunteina työnsä aloittavia.
Jostakin syystä HKL suunnitteluyksikkö lakkasi maksamasta korvausta ajetusta liikenteestä ja vain HKL:n ja sen bussiliikenteen henkilökunta käytti niitä sen jälkeen.
Kun halutaan lisää väkeä joukkoliikenteen käyttäjiksi perustellen tätä mm. ilmansaasteita ja kasvihuoneilmiöllä, niin ainakaan minulle ei valkene miksi toimiva järjestelmä aikanaan romutettiin.
Nyt matkalippujärjestelmää uudistettaessa siihen voidaan hyvinkin liittää klo 2:n jälkeen korottamaton lipunhinta niille, jotka työnsä puolesta tarvitsevat autokyytiä kotiin, kodista työpaikoille.
Ammattialoja riittää sairaalatyöntekijöistä ... leipomotyöntekijöihin.
Jostakin syystä HKL suunnitteluyksikkö lakkasi maksamasta korvausta ajetusta liikenteestä ja vain HKL:n ja sen bussiliikenteen henkilökunta käytti niitä sen jälkeen.
Kun halutaan lisää väkeä joukkoliikenteen käyttäjiksi perustellen tätä mm. ilmansaasteita ja kasvihuoneilmiöllä, niin ainakaan minulle ei valkene miksi toimiva järjestelmä aikanaan romutettiin.
Nyt matkalippujärjestelmää uudistettaessa siihen voidaan hyvinkin liittää klo 2:n jälkeen korottamaton lipunhinta niille, jotka työnsä puolesta tarvitsevat autokyytiä kotiin, kodista työpaikoille.
Ammattialoja riittää sairaalatyöntekijöistä ... leipomotyöntekijöihin.
Viimeksi muokannut moderaattori: