JT
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 29 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 2,384
Kuvastaako tämä nyt sitten Helsingin Bussiliikenteen todellista tilannetta, kun edes niitä linjoja ei enää pystytä voittamaan, jotka ovat lähimpänä varikkoa, jolloin siirtoajoista aiheutuvat kustannukset pienentyvät. Viittaan lähinnä Itäkeskuksen liityntälinjoihin, joita nykyään ajetaan Helb:n toimesta n. kilometrin päästä Varhan varikolta.
Sen sijaan koko potin kahmaisee Concordia, joka mitä ilmeisemmin tulee liikennöimään linjoja 92-97 Hakunilan varikolta, joka tuottaa sen noin 10 km siirtoajoa per suunta. Hämmästyttävää, vaikka firma oli pari vuotta sitten lähes yhtä pahassa jamassa kuin Helb. Liekö sitten tehokkaalla kalustokierrolla osuutta alentuviin kustannuksiin Concordian osalta?
Tästä vielä pieni varoituksen sana Itä-Helsingissä asuville: todennäköisesti siellä tullaan näkemään samantyyppistä "non-stoppia" kalustokierron suhteen linjalta toiselle, jota Leppävaarassa on totuttu näkemään viime vuosina. Eli myöhästymisiä lienee luvassa edelleen...
Sen sijaan koko potin kahmaisee Concordia, joka mitä ilmeisemmin tulee liikennöimään linjoja 92-97 Hakunilan varikolta, joka tuottaa sen noin 10 km siirtoajoa per suunta. Hämmästyttävää, vaikka firma oli pari vuotta sitten lähes yhtä pahassa jamassa kuin Helb. Liekö sitten tehokkaalla kalustokierrolla osuutta alentuviin kustannuksiin Concordian osalta?
Tästä vielä pieni varoituksen sana Itä-Helsingissä asuville: todennäköisesti siellä tullaan näkemään samantyyppistä "non-stoppia" kalustokierron suhteen linjalta toiselle, jota Leppävaarassa on totuttu näkemään viime vuosina. Eli myöhästymisiä lienee luvassa edelleen...