- Liittynyt
- 6 Tammikuu 2006
- Viestit
- 350
Vs: Uudet bussit, vuodenvaihde 2008/2009
Ongelmia tuovat kaasu O405N2, joita olen nähnyt tankattavan keskellä päivää. Mm. kesällä 2000 kuljin arkisin h62:lla Hakaniemi-Pirkkola väliä TLL:n busseilla. Muutaman kerran h62:lla ollut mersu ajoi Pirkkolan tankkauspisteelle, joka on siinä parkkipaikka-alueella ja bussi tankkasi tankin täyteen. Vastaavasti h23:lla kuski tuli ruokatunnin päätteeksi Pirkkolaan ja tankkasi kaasua. Eli O405N2 vaativat välillä tankkausta keskellä päivää, joten linjalla pitää olla järkevä matka tankkausasemalle.
Tuohon aikaan (vuonna 2000) osa TLL:n mersuista tankkasi Pirkkolassa. Mutta en tiedä mitä kävi tuolle tavalle, kun TLL lopetti alihankinnan linjoilla h23 ja h62. Käykö h67:lla oleva auto tarvittaessa Pirkkolassa tankkaamassa, kun toiseksi lähein paikka on Tattrisuolla.
En tiedä mitään estettä sille, miksei TLL voisi ajaa alihankintaa millä tahansa HKL/YTV-linjalla, ja onhan viime aikoina heidän autojaan nähtykin melko monilla HelBin linjoilla.
Ongelmia tuovat kaasu O405N2, joita olen nähnyt tankattavan keskellä päivää. Mm. kesällä 2000 kuljin arkisin h62:lla Hakaniemi-Pirkkola väliä TLL:n busseilla. Muutaman kerran h62:lla ollut mersu ajoi Pirkkolan tankkauspisteelle, joka on siinä parkkipaikka-alueella ja bussi tankkasi tankin täyteen. Vastaavasti h23:lla kuski tuli ruokatunnin päätteeksi Pirkkolaan ja tankkasi kaasua. Eli O405N2 vaativat välillä tankkausta keskellä päivää, joten linjalla pitää olla järkevä matka tankkausasemalle.
Tuohon aikaan (vuonna 2000) osa TLL:n mersuista tankkasi Pirkkolassa. Mutta en tiedä mitä kävi tuolle tavalle, kun TLL lopetti alihankinnan linjoilla h23 ja h62. Käykö h67:lla oleva auto tarvittaessa Pirkkolassa tankkaamassa, kun toiseksi lähein paikka on Tattrisuolla.