Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Linjalla 92N pysäkkiväli Kontula(M)(4421) - Kontula(M)(4414) eli Kontulan metroasema laitureiden 13 ja 12 välinen matka. Vajaa 70 metriä bussilla tietä pitkin ja kävellen metroaseman aukion poikki n. 50 metriä.
Myös entisellä linjalla 103 oli Louhenaukiolla kummallisuus: Päättäriltä lähtiessä auto käännettiin ympäri ja heti olikin seuraava pysäkki. Välimatkaa oli huimat 50 metriä, eli hintaa olisi tullut rapsakat 6,4 senttiä/metri. Kukaan ei (yllättäen?) minun linjaa ajaessani koskaan siinä jäänyt, mutta välillä siitä tuli kuitenkin matkustajia kyytiin.Yksi mikä tulee mieleen oli ennen muinoin linjalla 194 Espoosta lähtiessä heti eka pysäkki.
Konttitien pysäkki on huomattavasti tuoreempi viritys kuin Koivukylän koulun pysäkki. Lieneekö tuo Konttitien pysäkki rakennettu lähinnä linjaa 724 (ex.734) ajatellen? Ilman tuota pysäkkiä linjan 724 pysäkkiväli olisi ennen Sauvatien pysäkkiä melkoisen pitkä. Mutta viisainta olisi ehkä sijoittaa pysäkit Peijaksentien ja Laurantien risteykseen niin, että heti tuon risteyksen jälkeen olisi pysäkit.Linjalla 587 havukoskella pysäkinväli koivukylän koulu-konttitie välimatka korkeintaan 30m.
Lähijunien puolelta löytyy sellaiset kuin P ja I, joiden reittinä on Helsinki-Helsinki. Seutulipun hinnalla pääsee kätevästi vaihtamaan saman aseman laiturilta toiselle kulkemalla koko reitin läpi.
Juurihan tuo mainittiin.
Oliskos vielä lyhyempi matka vaihtaa Pasilassa? Kalliimpi metrihinta siis.