- Liittynyt
- 17 Helmikuu 2024
- Viestit
- 250
Katso viesti #1.Mitä noissa paketeissa on kun en oo iha ajantasalla
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Katso viesti #1.Mitä noissa paketeissa on kun en oo iha ajantasalla
Ensimmäisen ratkaistun kohteen (306) voitti Nobina Finland Oy ja siihen kuuluvat linjat 63, 69, 70, 77N, 78N ja 431N.
Toisen ratkaistun kohteen (307) voitti Koiviston Auto Helsinki Oy ja siihen kuuluu linja 71.
Kolmannen ratkaistun kohteen (308) voitti Koivston Auto Helsinki Oy ja siihen kuuluvat linjat 633N, 641, 738, 962, 963, 963B, 971B, 972, 973, 975, 975N, 976, 977, 977V, 978, 978K ja 985.
Oho, tuota en kyllä Keravan kohteelle olettanut...Ratkaisu:
Nyt näkee sit kahen vuoden päästä ku Koivari ajaaOho, tuota en kyllä Keravan kohteelle olettanut...
Ja huomionarvoisena seikkana HSL:n sivulta löytyvästä uutisesta tuota asiaa käsittelevän pykälän linkki päätöksentekoasiakirjaan johtaa marraskuun kokouksen pöytäkirjaan ja siellä käsiteltyyn maksu- ja tilityspalveluiden hankintaa käsittelevään asiakohtaan![]()
Ja vuoden kuluttua vielä se kuuluisa kolmas kerta PL:n Sipoon linjoille...KAH veti maton jalkojen alta PL:n nykyisillä linjoilla Espoossa ja Keravalla.
Näistä ei voi tietää onko kannattavia soppareita tehty, eli onko PL:lle fiksumpaa näin. Toki jos kaikki linjat on haluttu pitää, niin sit tarjouksen laskijoille vois alkaa miettii uusii töitä.KAH veti maton jalkojen alta PL:n nykyisillä linjoilla Espoossa ja Keravalla.
THV sijaitsee Mapsin mukaan lisäksi samassa osoitteessa kuin yritysrekisterin mukaan tuo UML... Kyllä siellä taitaa varsin paljonkin tekemistä olla keskenään...Uudenmaan liikenne Oy:n yhtiötiedoista löytyvä nimi on myös Harri Vuolteen hallituksessa, eli ilmeisesti jotain tekemistä noilla firmoilla keskenään.
Yllättävän isot erot 1,2 ja 3 välilläPöytäkirja on tullut ja sen myötä tuossa on tarjonneiden taulukko:
Näytä liitetiedosto 11096
KAH:n ja UML:n poissulkemisten taustalla siis puutteet tarjotussa kalustossa.
Ja hinnat:
Näytä liitetiedosto 11097
Ja kokonaispisteet
Näytä liitetiedosto 11098
Nyt kun pöytäkirja on julkaistu ja sieltä noteerattu kohta "Kilpailukohteisiin tulee kalustoksi 20 kappaletta 2-akselisia tyypin A1 busseja, 15 kappaletta 2-akselisia tyypin A2 busseja sekä 41 kappaletta 3-akselisia telibusseja", voidaan todeta ettei tyypin D autoja eli niveliä todellakaan ole tulossa tässä kilpailutettuun liikenteeseen.Ilmeisesti 71:lle ei tullut taaskaan nivelbusseja, kun uutisessa sanotaan ratkaistun 76 auton liikenne, mikä on kokonaismäärä jos kohde 307 on voitettu teleillä.
KAH veti maton jalkojen alta PL:n nykyisillä linjoilla Espoossa ja Keravalla.