RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,800
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Miksi 93:sta halutaan vielä enemmän supistaa? Omasta mielestäni tunnin vuoroväli on jo liian harva, vaikka sinne liikennöikin U-linjat. Omien havaintojen mukaan jokaisella 93:n vuorolla kuitenkin löytyy matkustajia sen verran että vuoroväli kannattaa vähintään pitää samana. 91:n voisi kokonaan lakkauttaa, siellä kuulemma ei ole melkeinpä ollenkaan matkustajia. Juuri ja juuri muutamalla satunnaisella vuorolla voi löytyä yksi kaksi matkustajaa. Kukaan ei menettäisi mitään, HSL säästäisi rahaa. (Tämä 91:n hiljaisuus perustuu kaverini havaintoihin ja faktoihin mitä hän nyt työnsä merkeissä on linjalla koko työpäivän istunut, muutamana päivänä istui melkeinpä koko päivän ja kahtena vaiko kolmena päivänä tapasi 1 matkustajan...).Selvitetään linjojen liikennöintiajan supistamista sekä vuorovälin harventamista pienten matkustajamäärien vuoksi.
Minunkin mielestäni nykytilanne 93:n suhteen on hyvä; viimeksi kun 93:lla matkustin, yllätyin etten saanut istumapaikkaa. 91:tä ei vain voi noin vain poistaa, sillä esim. Puroniitylle se on yksinkertaisesti ainoa linja (tosi pitkä kävely Uudelle Porvoontielle) ja siitä voi vaihtaa kätevästi Vantaan 88- ja 3-linjoille Rapuojantiellä. Linjalla kulkee myös koululaisia, joille pitäisi sitten kilpailuttaa uusi kuljetus. Luulempa myös, että 91:n matkustajamäärät nousevat vielä, sillä sen kaikki mahdolliset käyttäjäryhmät eivät vielä ole löytäneet sitä. 93:sta ei voi laittaa kiertämään 91:n reittejä sillä se on jo 91:n liikennöintiaikaan hyvin kuormitettu.Pakko kommentoida vähän tuota h91:n ja h93:n suunnitelmaa...
Miksi 93:sta halutaan vielä enemmän supistaa? Omasta mielestäni tunnin vuoroväli on jo liian harva, vaikka sinne liikennöikin U-linjat. Omien havaintojen mukaan jokaisella 93:n vuorolla kuitenkin löytyy matkustajia sen verran että vuoroväli kannattaa vähintään pitää samana. 91:n voisi kokonaan lakkauttaa, siellä kuulemma ei ole melkeinpä ollenkaan matkustajia. Juuri ja juuri muutamalla satunnaisella vuorolla voi löytyä yksi kaksi matkustajaa. Kukaan ei menettäisi mitään, HSL säästäisi rahaa. (Tämä 91:n hiljaisuus perustuu kaverini havaintoihin ja faktoihin mitä hän nyt työnsä merkeissä on linjalla koko työpäivän istunut, muutamana päivänä istui melkeinpä koko päivän ja kahtena vaiko kolmena päivänä tapasi 1 matkustajan...).
91:tä ei vain voi noin vain poistaa, sillä esim. Puroniitylle se on yksinkertaisesti ainoa linja (tosi pitkä kävely Uudelle Porvoontielle) ja siitä voi vaihtaa kätevästi Vantaan 88- ja 3-linjoille Rapuojantiellä. Linjalla kulkee myös koululaisia, joille pitäisi sitten kilpailuttaa uusi kuljetus. Luulempa myös, että 91:n matkustajamäärät nousevat vielä, sillä sen kaikki mahdolliset käyttäjäryhmät eivät vielä ole löytäneet sitä.
Hmmm... Koivukylän koulu-Konttitie Ainakin linjat V54, V70, V87 ja 732Löytyykö jostain muuten lyhempää pysäkinväliä kuin 93:lla Mellunmäentien pysäkiltä Mellunmäentien pysäkille?
Löytyykö jostain muuten lyhempää pysäkinväliä kuin 93:lla Mellunmäentien pysäkiltä Mellunmäentien pysäkille?
Vantaalla linjat 15 ja 50 Tuupakassa, pysäkiltä Juhanilantie (Katriinantie) Pysäkille Tuupakka 4 (Kehä III:n ramppi) mahtaako tuossa tulla pysäkinväliksi edes 100 metriä?
Espoossa Pohjois-Tapiolassa linjoilla 103 ja 506 päätepysäkiltä "Louhenaukio" lähdettäessä on seuraava pysäkki "Louhenaukio" tien toisella puolella