- Liittynyt
- 2 Maaliskuu 2016
- Viestit
- 1,111
Saa mun puolesta mennä jonnekin muualle kuin pysyä Helsingissä. Täällä on jo muita sähköbusseja aikalailla.
Minusta se on aina surullista, kun jokin bussimalli katoaa kokonaan liikenteestä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Saa mun puolesta mennä jonnekin muualle kuin pysyä Helsingissä. Täällä on jo muita sähköbusseja aikalailla.
Minusta se on aina surullista, kun jokin bussimalli katoaa kokonaan liikenteestä.
Reissu Ruoti meinasi tehdä niistä entisistä nobinan scaloista sähköjä, mutta lienee hanke kaatunut. Sen takia ne osti ne, että hanke viedään eteenpäin.
Saa mun puolesta mennä jonnekin muualle kuin pysyä Helsingissä. Täällä on jo muita sähköbusseja aikalailla.
Linkker 1612:n taisin nähdä hallin sisällä, Ilmalan varikolla. Jos siis oikein näin, viimeksi kun kävin siellä ajelemassa.Ruskeasuon varikon bussikorjamon pohjoispään lipan alla seisoo edelleen (26.3.2024) "Linkker" (oikeasti sähkökäyttöön muutettu Kabus), joka oli yhteen aikaan Åbergin Linja 28 ja sittemmin myytiin silloiselle Helsingin Bussiliikenteelle varaosa-autoksi toisen samanlaisen kanssa yhtä aikaa. Koiviston Auton Helsingin Ilmalan varikon pysäköintialueella taas ovat (nähty myös 26.3.) rivissä HB / KAH 1614, 1616, 1617 ja 1618. Tiettävästi 1612:kin on ollut KAH:n varikkoalueella jossain päin aivan viime aikoina.