RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,892
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kun pitää keskustasta lähteä Hermannin suuntaan, niin kulkuväline silloin bussi. Remonttiosuuden vaikutusalue on ilmeisesti vielä suurempi kuin varsinainen remonttialue. eiköhän tämä selitä osaltaa raitioliikenteen matkustajamäärän putoamista.
Sanoisin että kun lipun hinta on nykyään sama menetkö ratikalla vai bussilla niin itse valitsen bussin 100% varmuudella aina silloin harvoin kun ylipäätään kuljen. Miksi mennä hidasratikalla kun se ei ole yhtään halvempaa? Tässä seikassa uudistus on epäonnistunut, kun lippua ei voi maksaa pelkästään a-vyöhykkeelle.Kun pitää keskustasta lähteä Hermannin suuntaan, niin kulkuväline silloin bussi.
Kun Höseli kirjoittaa, että "Vyöhykeuudistus ei ole vaikuttanut raitiovaunujen matkustajamääriin. Raitioliikenteessä oli 171 000 matkustajaa toukokuun arkipäivänä." niin ihmettelen kyllä, mihin tämä perustuu. Mistä tiedetään, mistä syystä kukakin on jättänyt menemättä ratikalla?
Sinänsä tuo 171 000 on todella matala luku. Jo ennen Jätkäsaarta tuo luku alkoi kakkosella.
Hauskaa kun keskustelu rajoittunut vain johonkin pienen joukon ympyröihin kuten ratikat tai Hermanni, keskustahan on siirtymässä pohjoiseen kovaa vauhtia
Hauskaa kun keskustelu rajoittunut vain johonkin pienen joukon ympyröihin kuten ratikat tai Hermanni, keskustahan on siirtymässä pohjoiseen kovaa vauhtia
Hauskaa kun keskustelu rajoittunut vain johonkin pienen joukon ympyröihin kuten ratikat tai Hermanni, keskustahan on siirtymässä pohjoiseen kovaa vauhtia