- Liittynyt
- 19 Elokuu 2022
- Viestit
- 863
26.7.
Kaatunut puu Sisätön ja Karhejärven liikennepaikkojen välillä aiheutti laajan liikennepoikkeuksten jo aamuyhdeltä alkaen. Alkuperäinen korjausarvio oli klo 08 ja sitten klo 09 ja sitten klo 10.30. Koska Parkanossa laitureita tarvittiin päiväjunille, yöjunat 264 ja 266 joutuivat odottamaan vian korjausta poissa Parkanon aseman läheltä, nimittäin Vahojärven ja Poikkeuksen liikennepaikkoilla. Vauriota korjattiin lopullisesti n. klo 10.50, mutta ratatyökone vikaantui muutamaksi minuutiksi ennen kuin rata avattiin uudelleen. PYO 264 päästi ensimmäiseksi etelään ja IC 23 pohjoiseen. Kaiken kaikkiaan neljää yöjunaa myöhästyi yhteensä yli 2 000 minuuttia ja kuutta päiväjunaa korvattiin linja-autoilla Tampereen ja Parkanon välillä.
Kaatunut puu Sisätön ja Karhejärven liikennepaikkojen välillä aiheutti laajan liikennepoikkeuksten jo aamuyhdeltä alkaen. Alkuperäinen korjausarvio oli klo 08 ja sitten klo 09 ja sitten klo 10.30. Koska Parkanossa laitureita tarvittiin päiväjunille, yöjunat 264 ja 266 joutuivat odottamaan vian korjausta poissa Parkanon aseman läheltä, nimittäin Vahojärven ja Poikkeuksen liikennepaikkoilla. Vauriota korjattiin lopullisesti n. klo 10.50, mutta ratatyökone vikaantui muutamaksi minuutiksi ennen kuin rata avattiin uudelleen. PYO 264 päästi ensimmäiseksi etelään ja IC 23 pohjoiseen. Kaiken kaikkiaan neljää yöjunaa myöhästyi yhteensä yli 2 000 minuuttia ja kuutta päiväjunaa korvattiin linja-autoilla Tampereen ja Parkanon välillä.
Viimeksi muokattu: