KAH 8700LE tilanne

Varmaan täällä joskus jos kommentoinut mutta muistan vielä kun 4:57 94N lähti heti vuoden vaihteen jälkeen ekana arkiaamuna silloin vuosi ja nakki.... Linjalla oli tuliterä 8700, se oli hieno peli silloin. Uusi liikennöitsijä ja uusi bussi.... Tai ehkä aika kultaa muistot
Voi niitä aikoja kun ei joka taloon tullut samaa kiinalaistaa roskaa...
 
Taitaa 8700LE:n aika olla hyvin pian ohi. 956 on todennäköisesti poistettu, ja jäljellä on enään 957. Veikkaan että kun nuo Yutongit saadaan liikkeelle kokonaan, niin tämän mallin taru päättyy HSL-liikenteessä.
Yutonkeja otetaan ajoon sitä mukaan kun kuljettajat saavat perehdytyksen siihen. Sitten kun niitä on isompi määrä, niin sama koskee autoja. Niitä näkee sitten enemnän ajossa.
 
Varmaan täällä joskus jos kommentoinut mutta muistan vielä kun 4:57 94N lähti heti vuoden vaihteen jälkeen ekana arkiaamuna silloin vuosi ja nakki.... Linjalla oli tuliterä 8700, se oli hieno peli silloin. Uusi liikennöitsijä ja uusi bussi.... Tai ehkä aika kultaa muistot
Muistan itsekkin kun Veolian 5xx sarja tuli käyttöön niin #503 ulisi niin jumalattoman kauniisti V53:sella kun lähti Kehä 3:lla sekä Nobinan 6xx teli sarjan tulon hämärästi kun S741 tulivat.
Erittäin hyviä autoja etenkin B12BLE alustaiset.

Offtopic mutta missä tällä hetkellä HSL aluetta lähin paikka jossa voi vielä päästä B12BLE ZF Ecomatin kyytiin?
 
Muistan itsekkin kun Veolian 5xx sarja tuli käyttöön niin #503 ulisi niin jumalattoman kauniisti V53:sella kun lähti Kehä 3:lla sekä Nobinan 6xx teli sarjan tulon hämärästi kun S741 tulivat.
Erittäin hyviä autoja etenkin B12BLE alustaiset.

Offtopic mutta missä tällä hetkellä HSL aluetta lähin paikka jossa voi vielä päästä B12BLE ZF Ecomatin kyytiin?
Joko Tampere tai Turku.
 
Pakko sanoa, että Kiinan busseiksi Yutongit ovat ihan mahtavia! Hyviä ajaa, kylmällä säällä todella lämpöisiä ja kesällä mukavan viileitä, kulkevat tasaisesti ja pehmeä jousitus.
Yutongeista ei matkustajana mitään pahaa sanottavaa, 8700 uusin muistikuva pinttynyt haju mutta oli nekin ihan kelpo pelejä matkustaa
 
Yutongeista ei matkustajana mitään pahaa sanottavaa, 8700 uusin muistikuva pinttynyt haju mutta oli nekin ihan kelpo pelejä matkustaa
Yutongit ovat muuten ihan ok matkustettavia, mutta noissa jotka kulkee PL:n 5x0-runkolinjoilla, on ihan todella hitaat ovet, sekä noi kaikki on varsin epäluotettavia talviolosuhteissa. 8700LE:stä tosiaan jää mieleen se pinttynyt dieselin haju, jos oikein olen tunnistanut sen alkuperän.
 
Yutongit ovat muuten ihan ok matkustettavia, mutta noissa jotka kulkee PL:n 5x0-runkolinjoilla, on ihan todella hitaat ovet, sekä noi kaikki on varsin epäluotettavia talviolosuhteissa.
Talviolosuhteet tuntuu olevan vaikeita nimenomaan erityisesti noille runkoyksilöille. Muut tuntuu olevan varsin luotettavia talviaikaankin. Ovien suhteen tilanne on ollut sama jokaisessa E-sarjalaisten tilaussarjassa poislukien Pohjolan ensimmäinen E12-sarja 444-476 joissa oli hieman nopeammat ovet. Toki mieleen on jäänyt jokin TLL:n yksilö (olisiko ollut 16) jossa ovet oli myöskin jostain syystä hieman nopeamman oloiset. Matkustustuntuma nyt toki vaihtelee myöskin tien kunnon ja auton ominaisuuksien mukaan mutta omasta mielestäni Sipoon yksilöissä on ehkä jopa paras matkustusmukavuus kaikista HSL-alueen autoista.
 
Aika pitkällä ollaan kuitenkin siitä kun hampaat löi yhteen takapenkillä, mallin jonka nimeä en muista, kun siellä tärisi aina niin paljon valoissa seisoessa.
 
Takaisin
Ylös