Kalustopoistoja 2018

Vanhaa Buscom-järjestelmää ei enää tueta tämän vuoden alusta lähtien.

TDF:llä liikkui vielä reilu viikko sitten pari 07-Scalaa Buscomein. PL 91:n Buscom lienee huputettu vain siksi, että auton linjoja ei löydy järjestelmästä, eikä matkustaja siten turhaan yritä leimata lippuaan suljetulla laitteella.
 
PL 748 ( BNZ-271 ) nähty Inter Kuljetuksen liikennöimällä linjalla 2 Hämeenlinnassa.
 
Onko kellään tietoa koska Transdevillä on Scala-aika kokonaan ohi?

Ei ainakaan ennen syksyä ennenkuin 411, 421, 431N ja 573 loppuu ja kun kaikki nykyiset Scalat ovat Transdevin omistuksessa niin voi niitä näkyä vara-autoina pitkäänkin syksyn jälkeen.
 
Ei ainakaan ennen syksyä ennenkuin 411, 421, 431N ja 573 loppuu ja kun kaikki nykyiset Scalat ovat Transdevin omistuksessa niin voi niitä näkyä vara-autoina pitkäänkin syksyn jälkeen.

Jaa, no linjoilla h63, h68 ja h71 ei ole ymmärtääkseni alusta alkaenkaan kulkenut juuri muita telejä kuin VDL:iä (lukuunottamatta muutamia Volvoja vara-autoina), joten teli-Scalat menevät varmasti poistoon kesällä. Transdeville ei jää kai sen jälkeen muita "pätkälinjoja" kuin h55 ja h69, ja niitä ei ole muistaakseni koskaan ajettu Scaloilla. Keravan linjoista en oo varma, mutta oletan että siellä pärjätään hyvin Volvojen ja Ivecojen parissa.
 
Jaa, no linjoilla h63, h68 ja h71 ei ole ymmärtääkseni alusta alkaenkaan kulkenut juuri muita telejä kuin VDL:iä (lukuunottamatta muutamia Volvoja vara-autoina), joten teli-Scalat menevät varmasti poistoon kesällä. Transdeville ei jää kai sen jälkeen muita "pätkälinjoja" kuin h55 ja h69, ja niitä ei ole muistaakseni koskaan ajettu Scaloilla. Keravan linjoista en oo varma, mutta oletan että siellä pärjätään hyvin Volvojen ja Ivecojen parissa.

Transdevin VDL:t ovat nykyään jatkuvasti hajalla, eikä 34:n telin tarpeeseen tahdo 38 VDL:ää ja muutama Volvo ja Scala riittää millään. Päivittäin on useita peruttuja lähtöjä, varsinkin 71B:llä, ja myös pätkiä näkyy ko. linjoilla toisinaan. Luulisi siis ainakin teli-Scalojen jäävän syksyllä edelleen vara-autoiksi.
 
Transdevin #219 oli ainakin tänään buscomeilla iltaruuhkassa Mannerheimintiellä 421 linjalla
 
Transdevin VDL:t ovat nykyään jatkuvasti hajalla, eikä 34:n telin tarpeeseen tahdo 38 VDL:ää ja muutama Volvo ja Scala riittää millään. Päivittäin on useita peruttuja lähtöjä, varsinkin 71B:llä, ja myös pätkiä näkyy ko. linjoilla toisinaan. Luulisi siis ainakin teli-Scalojen jäävän syksyllä edelleen vara-autoiksi.

Mikä siinä on, että ovat jo tässä iässä niin huonokuntoisia?
 
Jaa, no linjoilla h63, h68 ja h71 ei ole ymmärtääkseni alusta alkaenkaan kulkenut juuri muita telejä kuin VDL:iä (lukuunottamatta muutamia Volvoja vara-autoina), joten teli-Scalat menevät varmasti poistoon kesällä. Transdeville ei jää kai sen jälkeen muita "pätkälinjoja" kuin h55 ja h69, ja niitä ei ole muistaakseni koskaan ajettu Scaloilla. Keravan linjoista en oo varma, mutta oletan että siellä pärjätään hyvin Volvojen ja Ivecojen parissa.

Kyllä linjalla h55 on ollut pari kertaa scala. :)
 
Ei ainakaan ennen syksyä ennenkuin 411, 421, 431N ja 573 loppuu ja kun kaikki nykyiset Scalat ovat Transdevin omistuksessa niin voi niitä näkyä vara-autoina pitkäänkin syksyn jälkeen.

Luulen kyllä et TDF 568-575 varmaankin poistuu viimeistään ens syksynä ja loppuaika ajetaan Scaloilla kun ovat omia ja Ivecot liisari pelejä.
 
573-575 ovat Transdevin omia ja 568-572 ovat jonkun rahoitusyhtiön omaisuutta.

Nämä kaikki edellä mainutut autot 568-575 ovat OP Yritys pankki Oyj,Leasingrahoituksen omaisuutta. Transdev Finland oy Vantaa on kaikissa haltia. Trafista tiedot tarkistettu 09.02.2018 klo13.26 että sillälailla on asiat.
 
Takaisin
Ylös