- Liittynyt
- 2 Maaliskuu 2016
- Viestit
- 1,121
HSL on myynyt Linkkerin ZKR-364 (joka oli siis alkujaan HelB 1611) VTT:lle. Lähde: https://hslfi.oncloudos.com/vhp/20205004.PDF
VTT maksoi mokomasta 60 tonnia. Taisi olla HSL:lle hyvä diili.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
HSL on myynyt Linkkerin ZKR-364 (joka oli siis alkujaan HelB 1611) VTT:lle. Lähde: https://hslfi.oncloudos.com/vhp/20205004.PDF
Onhan Helbillä ollut ex.Nobina Volvokin ajossa VTT:n nimissä jossain vaiheessa ?
VTT:n 8700LE V77 on ex. Transdev 513 ja se on aina sen liikennöitsijän käytössä, jonka linja-auto on VTT:llä. Tätäkö tarkoitat?
Vieläkö tuo ZKR-364 nähdään Helbin ajossa vai jääkö pois linjoilta ? Onhan Helbillä ollut ex.Nobina Volvokin ajossa VTT:n nimissä jossain vaiheessa ?
VTT maksoi mokomasta 60 tonnia. Taisi olla HSL:lle hyvä diili.
Nobinan vanhoja 8700LE ajeli kasapäin 31.12 kohti keskustaa Hesperian puiston kohdalla siirtokilvissä. Voisiko olla näitä..?Nobinan poistamia 600-sarjan Volvo 8700LE busseja näyttäisi olevan nyt Ukrainassa linjalla. Laskin että jotain 14 kpl niitä on tuolla firmalla.
http://fotobus.msk.ru/vehicle/1641985/
Eipä kuitenkaan, sillä ko yksilöt ovat olleet perillä kohdemaassaan jo marraskuusta alkaen.Nobinan vanhoja 8700LE ajeli kasapäin 31.12 kohti keskustaa Hesperian puiston kohdalla siirtokilvissä. Voisiko olla näitä..?
Eipä kuitenkaan, sillä ko yksilöt ovat olleet perillä kohdemaassaan jo marraskuusta alkaen.
Nuo 15 Volvo Polskaan on nyt päivitetty myös phototransiin, josta ne näkee kätevästi yhdellä silmäyksellä http://phototrans.eu/2415,16110,3510,0.html ja näkyypä siellä olevan myös yksi Ajokki, ex Nobina #641
Hienoa että nämäkin saaneet lisää käyttöä.
Taisivat olla aika epätoivoisia Ukrainan päässä, kun yli miljoonan ajetut Volvot tiesuolan luvatusta maasta eli Suomesta kelpasivat.
No, ainakaan eivät ostaneet kiinalaisilta.
Ei ne kaikki olleet edes miljoonaa ajettuja, 693 000 ainakin yksi. Lisäksi tulevat varmaan hakemaan noi Itä-Helsingin (Ajokilla tehdyt) loputkin pois, kun huomaavat eron noissa, toiset kulkee reilusti yli 90 kmh , toisissa jäädään odottelemaan 90 kmh nopeutta.
Miten noissa koneet lienee kestäneet? Muistelin esim. #660 jätti sinisen pilven pysäkille jo melko nuorena. 7-litraiset ei tainnut olla ainakaan alussa mitenkään kummoisia
Ei ne kaikki olleet edes miljoonaa ajettuja, 693 000 ainakin yksi. Lisäksi tulevat varmaan hakemaan noi Itä-Helsingin (Ajokilla tehdyt) loputkin pois, kun huomaavat eron noissa, toiset kulkee reilusti yli 90 kmh , toisissa jäädään odottelemaan 90 kmh nopeutta.