Kalustopoistoja 2020

Vieläkö tuo ZKR-364 nähdään Helbin ajossa vai jääkö pois linjoilta ? Onhan Helbillä ollut ex.Nobina Volvokin ajossa VTT:n nimissä jossain vaiheessa ?
 
Vieläkö tuo ZKR-364 nähdään Helbin ajossa vai jääkö pois linjoilta ? Onhan Helbillä ollut ex.Nobina Volvokin ajossa VTT:n nimissä jossain vaiheessa ?

Ei ole yli vuoteen ollut enää HelBillä mokoma kapistus, vaikka siinä ehtikin pari viikkoa olla HelBin uusi logo. Piti mennä viime vuodenvaihteessa Nobinalle 55:n sopimuksen, mutta ei sinne sitten ikinä päätynyt.

---------- Viestit yhdistetty klo 23:17 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 23:15 ----------

VTT maksoi mokomasta 60 tonnia. Taisi olla HSL:lle hyvä diili.

Silloin kun Linkkerit tulivat, niin kerrottiin sellaisen maksavan kolme kertaa tavallisen bussin verran. Jos näin on, niin pirun kalliita kilometrejä tuli tälle yksilölle.
 
Nobinan vanhoja 8700LE ajeli kasapäin 31.12 kohti keskustaa Hesperian puiston kohdalla siirtokilvissä. Voisiko olla näitä..?
Eipä kuitenkaan, sillä ko yksilöt ovat olleet perillä kohdemaassaan jo marraskuusta alkaen.
Nuo 15 Volvo Polskaan on nyt päivitetty myös phototransiin, josta ne näkee kätevästi yhdellä silmäyksellä http://phototrans.eu/2415,16110,3510,0.html ja näkyypä siellä olevan myös yksi Ajokki, ex Nobina #641
 
Taisivat olla aika epätoivoisia Ukrainan päässä, kun yli miljoonan ajetut Volvot tiesuolan luvatusta maasta eli Suomesta kelpasivat.

No, ainakaan eivät ostaneet kiinalaisilta.

Ei ne kaikki olleet edes miljoonaa ajettuja, 693 000 ainakin yksi. Lisäksi tulevat varmaan hakemaan noi Itä-Helsingin (Ajokilla tehdyt) loputkin pois, kun huomaavat eron noissa, toiset kulkee reilusti yli 90 kmh , toisissa jäädään odottelemaan 90 kmh nopeutta.
 
Ei ne kaikki olleet edes miljoonaa ajettuja, 693 000 ainakin yksi. Lisäksi tulevat varmaan hakemaan noi Itä-Helsingin (Ajokilla tehdyt) loputkin pois, kun huomaavat eron noissa, toiset kulkee reilusti yli 90 kmh , toisissa jäädään odottelemaan 90 kmh nopeutta.

No jos siellä ei ikärajoja pahemmin rasitteena, niin noillahan ajelee vielä tuolla pitkät matkat.
 
Miten noissa koneet lienee kestäneet? Muistelin esim. #660 jätti sinisen pilven pysäkille jo melko nuorena. 7-litraiset ei tainnut olla ainakaan alussa mitenkään kummoisia
 
Miten noissa koneet lienee kestäneet? Muistelin esim. #660 jätti sinisen pilven pysäkille jo melko nuorena. 7-litraiset ei tainnut olla ainakaan alussa mitenkään kummoisia

Koko b7r sarja käynyt Tammer dieselillä, asennettu putket, sen jälkeen potkittiin ajoon. Ei kuulemma enään pahemmin ole ollut mitään ongelmia. Normaali pieniä vikoja toki, mitä tuo väyläsähkö tekee. Ovi ei mene kiinni ja aukea, jarrut kiinni sen takia ( Sorsa huutaa) Osassa noissa kerkesi jo muodostua se kiljotiini ovi.
 
Ei ne kaikki olleet edes miljoonaa ajettuja, 693 000 ainakin yksi. Lisäksi tulevat varmaan hakemaan noi Itä-Helsingin (Ajokilla tehdyt) loputkin pois, kun huomaavat eron noissa, toiset kulkee reilusti yli 90 kmh , toisissa jäädään odottelemaan 90 kmh nopeutta.

Todella moni yksilö oli ihan miljoonan rajan molemminpuolin. Ja höpö höpö, että olisivat kulkeneet reilusti yli 90km/h nopeutta!! Kaikki tökkäsivät 82km/h kohdalla ja sillä selvä.
 
Takaisin
Ylös