Kalustopoistoja 2021

PL 940:lle on tehty ajoneuvoliikennerekisteriin liikenteestä poisto. Kuuleman mukaan se olisi viime viikolla kolaroitu pahasti.
 
Nobina 824:llä on ajoneuvoliikennerekisterissä luovutusilmoitus. Bussitutkan mukaan se on ollut viimeksi linjalla 31.8.2020.
 
Nobina 824:llä on ajoneuvoliikennerekisterissä luovutusilmoitus. Bussitutkan mukaan se on ollut viimeksi linjalla 31.8.2020.
Hakunilassa on muitakin tuon sarjan autoja lähdössä. Ainakin 863 ja 869 oli kilvet irroitettu ja laitettu siirtolaput . Oisko ulkomaille menossa?
 
Nobina 824:llä on ajoneuvoliikennerekisterissä luovutusilmoitus. Bussitutkan mukaan se on ollut viimeksi linjalla 31.8.2020.

Klovissa seisoo juuri näitä 2012 tulleita VDL Citea LLE-120 kaksi kappaletta, joista toinen voi olla tämä #824 numerolla ollut. Siirtokilvet ikkunassa molemmissa.

Molemmat Klovissa olevista on vielä HSL-väreissä. Lähteenä varikolla työskentelevä henkilö.
 
Viimeksi muokattu:
Näitä 2012 vuoden autoja on myytävänä ainakin 25 kappaletta Hollannissa.

Tai hollantilaisella autokauppiaalla. Kuvat ilmoituksessa näyttäisi olevan Hakunilan varikolta Vantaalta, mm. Hakunilan vesitorni näkyy yhden kuvan taustalla.

Juuri se 25 kappaletta noita on poistettu ehjinä Nobinalta (ja lisäksi yksi kolaroitu).
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan näille HSL-alueen vanhimmille VDL:ille käyttöä ens kaudella, kun Nobina häviää liikennettä ja Nuuksion linjoille tulee (kai) jotain uusia A1:siä? ja eiks osa niistä Nobinalta poistetuista ollut jonkin aikaa Oulussa liikenteessä, mut miksei enää?
 
Onkohan näille HSL-alueen vanhimmille VDL:ille käyttöä ens kaudella, kun Nobina häviää liikennettä ja Nuuksion linjoille tulee (kai) jotain uusia A1:siä? ja eiks osa niistä Nobinalta poistetuista ollut jonkin aikaa Oulussa liikenteessä, mut miksei enää?

Ne Oulussa käyneet VDL:t tuurasivat OTP:n Suburbaneita, ennenkuin ne kaikki saatiin ajoon.
 
Tosiaan nuo lainassa olleet VDL:t olivat laina-autoina ennenkuin kaikki Scaniat saatiin ajoon. Tämän pahuksen koronan takia toimituksiin tuli viivästyksiä joten jostain piti OTP:n hankkia korvaavaa kalustoa ennenkuin saivat omat autot ajoon.
 
Onkohan näille HSL-alueen vanhimmille VDL:ille käyttöä ens kaudella, kun Nobina häviää liikennettä ja Nuuksion linjoille tulee (kai) jotain uusia A1:siä? ja eiks osa niistä Nobinalta poistetuista ollut jonkin aikaa Oulussa liikenteessä, mut miksei enää?

Aika huonosti Nobinalla on noille elokuussa 2012 ja vuoden 2013 alussa käyttöön otetuille Citeoille käyttöä tulevan kesän jälkeen. En yhtään ihmettelisi, jos loputkin autoista 822 - 890 poistuisi elokuussa. Mahtaako edes kaikille uudemmille (näitä taitaa olla 30 kpl) Euro 6 -päästötason A1-dieselbusseille olla enää käyttöä.
 
Klovissa seisoo juuri näitä 2012 tulleita VDL Citea LLE-120 kaksi kappaletta, joista toinen voi olla tämä #824 numerolla ollut. Siirtokilvet ikkunassa molemmissa.

Molemmat Klovissa olevista on vielä HSL-väreissä. Lähteenä varikolla työskentelevä henkilö.

Lainaan nyt itseäni, saadun tiedon mukaan, nämä kaksi ovat #871 (GKN-371), #872 (GKN-372)
 
PL 814:lla on luovutusilmoitus. Sekä Bussitutka että Reittiloki ovat sillä kannalla, että olisi ajanut vielä tammikuun puolella ainakin yhden lähdön linjaa 203.

PL 8 ja 86 ovat viimeksi näkyneet ajossa tammikuussa, onko näiden kohtalosta tietoa?
 
Onko tietoa miten PL #483:lle kävi siinä parin kuukauden takaisessa palossa Espoossa, sehän otti vähän lämpöä, kun #439 paloi romuksi vieressä? Korjataanko vai menikö lunnaiksi?
 
Onko tietoa miten PL #483:lle kävi siinä parin kuukauden takaisessa palossa Espoossa, sehän otti vähän lämpöä, kun #439 paloi romuksi vieressä? Korjataanko vai menikö lunnaiksi?

Hyvän lämpövaurion se sai kyllä, kun noita kuvia katselee, mutta eiköhän se tule vielä takaisin.
 
Takaisin
Ylös