Nykyiset omistajat ja haltijat
Muu haltija21.6.2022
Aerobus Oy, 1490520-6
Tikkurilantie 151, 01530 VANTAA
Kauaa ex-Nobina 761 ei siellä kerennyt olla, koska nyt se on Virossa romutettavana. Truckparts Eestin myynti-ilmoitus
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nykyiset omistajat ja haltijat
Muu haltija21.6.2022
Aerobus Oy, 1490520-6
Tikkurilantie 151, 01530 VANTAA
Minäkin noteerasin (datan puolelta), että siellä ei näy viime sunnuntaista (16.10.) alkaen enää 600-sarjan kaluston lähtöjä. Itse asiassa liikennöintivuorokautena 16.10. klo 04:00 alkaen 700-sarjan kalustoakaan ei liikkunut 570:llä (tiedo avoimesta datasta). Maanantaiaamuna 17.10. saman lähteen mukaan liikenteeseen tuli muutama 700-sarjalainenkin reilun vuorokauden tauon jälkeen.Onkohan helb 619-624 ajot nyt päättyneet? Eivät ole enää tällä viikolla olleet linjalla, kun uusia sähköniveliä on tullut runsaasti ajoon linjalle 570.
HSL:llä sais taas olla vähän pelisilmää ja pyytää jommankumman OXI-volvon säilyttämistä tallessa vuodeksi, jotta sillä voidaan ajaa bussi-Jokerin viimeinen lähtö ennen kuin ratikka aloittaa.
Jos OXI:n haluat, niin ei tarvitse edes soittaa mihinkään. Kunhan jättää voittavan tarjouksen.Melkein pitäisi soittaa HelBille ja kysyä paljollako myyvät OXI Volvon, tuskin paljoa pyytävät kun ei niillä mitään missään enää oikeastaan tee.
Jos OXI:n haluat, niin ei tarvitse edes soittaa mihinkään. Kunhan jättää voittavan tarjouksen.
https://kiertonet.fi/myyjat/tkl-tampereen-kaupunkiliikenne
Jos noin halvalla kerran saa nii miksi D kortin omaavat eivät noita osta säilöön?
Jos noin halvalla kerran saa nii miksi D kortin omaavat eivät noita osta säilöön?
Onkohan helb 619-624 ajot nyt päättyneet? Eivät ole enää tällä viikolla olleet linjalla, kun uusia sähköniveliä on tullut runsaasti ajoon linjalle 570.
Tuli muuten mieleen että mitä erityistä noissa Nobinan/Concordian aikoinaan 550:lle hankkimissa Volvoissa on että niitä kutsutaan täällä rekisterikilvestä tulevalla nimellä "OXI-Volvo" ja että ne olisivat jotenkin parempia tai ikäänkuin persoonallisempia kuin muut telimalliset Volvo 8700LE:t? omasta mielestä ne ovat ihan samaa tavaraa kuin mikä tahansa saman ikäinen Volvo B12BLE 8700LE-korilla enkä näe niissä mitään erityistä verrattuna vaikka Helbin puoli vuotta myöhemmin hankkimiin autoihin 701-706. Ihan vain uteliaisuudesta kysyn.
Tuli muuten mieleen että mitä erityistä noissa Nobinan/Concordian aikoinaan 550:lle hankkimissa Volvoissa on että niitä kutsutaan täällä rekisterikilvestä tulevalla nimellä "OXI-Volvo" ja että ne olisivat jotenkin parempia tai ikäänkuin persoonallisempia kuin muut telimalliset Volvo 8700LE:t? omasta mielestä ne ovat ihan samaa tavaraa kuin mikä tahansa saman ikäinen Volvo B12BLE 8700LE-korilla enkä näe niissä mitään erityistä verrattuna vaikka Helbin puoli vuotta myöhemmin hankkimiin autoihin 701-706. Ihan vain uteliaisuudesta kysyn.
Kyllä, kattokanavat olivat näissä jokeri-volvoissa vielä vanhaa mallia. Muutos tapahtui juurikin 2006...2007. Uudemmanmalliset ovat sitten tätä tuttua hieman pienempää ja katon linjausta myötäilevämpää mallia, joka mahdollistaa paremmin sen ettei kolauta päätään mihinkään istuessa ikkunapaikalle.Varmaksi en sano, mutta muistaakseni niissä oli matkustamon kattorakenteet erilaiset kuin monissa muissa 8700:ssa. En tiedä, oliko muita vastaavia busseja täällä liikenteessä tai sitä, oliko noissa busseissa muutakin eroa.