Kalustopoistoja 2024

Onko jollain tietoa mitä mahtaa kuulua PL 817, 872, 214 ja 637? Etenkin kaksi viimeistä minua ihmetyttävät kun en ainakaan itse tiedä niille käyneen mitään mutta ”katosivat” yhtäkkiä?
Ainakin 817 ja 872 alkaa olemaan sen ikäisiä (12v), että on voinut mennä poistoonkin, Traficomin datan mukaan kuitenkin kaikki on vielä liikennekäytössä
 
Ainakin 817 ja 872 alkaa olemaan sen ikäisiä (12v), että on voinut mennä poistoonkin, Traficomin datan mukaan kuitenkin kaikki on vielä liikennekäytössä
Oletinkin noiden 817 & 872 olevan poistettu mutta mitään selitystä noille kahdelle muulle en keksi (periaatteessa 637 alkaa iän puolesta olla poistotavaraa mutta poistossa ei mitään järkeä olisi kun aikaa rajaikään on vielä ja taitaa olla varsin hyväkuntoinen auto).
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan KAH:lta poistuneet viimeistekin 9XX-sarjan autot? 8700LE:t nyt ovat vielä varmemmin poistuneet (aiheen oman ketjun perusteella), mutta ainakin tutkan perusteella myöskin viimeiset tuon sarjan Scalat 905 & 907 lienevät poistettu. Pystyykö joku confirmaamaan tuon väitteen?
 
Onkohan KAH:lta poistuneet viimeistekin 9XX-sarjan autot? 8700LE:t nyt ovat vielä varmemmin poistuneet (aiheen oman ketjun perusteella), mutta ainakin tutkan perusteella myöskin viimeiset tuon sarjan Scalat 905 & 907 lienevät poistettu. Pystyykö joku confirmaamaan tuon väitteen?
Jos noita vanhoja 8700 haluaa vielä nähdä niin pari päivää sitten niitä oli vielä Ilmalan varikolla muiden poistoon menevien keskellä. Ovet olivat kaikki auki ja LJI laitteet poistettu.
 
Onko jollain tietoa mitä mahtaa kuulua PL 817, 872, 214 ja 637? Etenkin kaksi viimeistä minua ihmetyttävät kun en ainakaan itse tiedä niille käyneen mitään mutta ”katosivat” yhtäkkiä?
Yleensä sitä sanotaan kesäseisonnaksi. Katsotaan sitten talven aikataulujen alettua. Toki näillä on myös ikää, joten myyntikin voi olla mahdollista.
 
Jos noita vanhoja 8700 haluaa vielä nähdä niin pari päivää sitten niitä oli vielä Ilmalan varikolla muiden poistoon menevien keskellä. Ovet olivat kaikki auki ja LJI laitteet poistettu.
Korjaus tähän, sillä kaikki bussit lähteneet nyt ilmalasta paitsi Linkkerin romut seisovat siellä edelleen. Kaikki hallin ovet ja bussien ovet jätetty auki eikä ketään näy missään. Ihmettelen tuota hiukan.
 
Tutkan perusteella tuo PL 214 on tänään palannut liikenteeseen lähes kahden kuukauden jälkeen, joten sitä nyt ei ainakaan ole poistettu.
Myöskin nähtävästi nuo PL:t 817 & 872 ovat palanneet liikenteeseen hoitamaan Espoon junakorvauslinjoja.
 
Viimeksi muokattu:
16.7.

HelB 818/Koiviston Auto Porvoo 23 Länsiterminaalissa menossa Viroon
 

Liitetiedostot

  • IMG_20240716_111101683.jpg
    IMG_20240716_111101683.jpg
    125.6 KB · Lukukerrat: 67
Ainakin 817 ja 872 alkaa olemaan sen ikäisiä (12v), että on voinut mennä poistoonkin, Traficomin datan mukaan kuitenkin kaikki on vielä liikennekäytössä
817 on ollut vielä 249Yllä toissa päivänä. Se vaihdettiin 246. Tämän rantaradan katkon jälkeen ne poistetaan.
 
Korsisaari 26 on merkitty ajoneuvoliikennerekisterissä liikenteestä poistetuksi.
 
Savonlinja 39 ja 40 (JKM-839 ja JKM-840) ovat jossain välissä siirtyneet Lehtimäen Liikenteelle ja saaneet LSL-värit. Kuvia näkyy tämän foorumin jäsenen kuvastossa.
 
PL:n poistorivissä näyttäisi olevan Volvo 7900 hybrid kun eilen menin junalla varikon ohi.
 
Takaisin
Ylös