Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni poistettu kokonaan.Onkohan PL 641:n LIJ rikki, onko jokin haaveri sattunut vai onko tosiaan noiden diesel-SLE:iden tarina lähdössä piankin tulemaan päätökseen? Tutkan mukaan viimeksi 4.11. ollut linjalla. Tuollakin toki alkaa ikää olemaan.
Tuli jopa hieman yllättäen. Tavallaan harmi, tavallaan ei. Hyvät Diesel-VDL:t (Ei LLE:t) saattavat olla jopa yllättävän pian vähentyneet reippaasti.Käsittääkseni poistettu kokonaan.
PL:illä 817, 823, 837 ja 872 on vakuutusyhtiö vaihtunut eilen ja käytöksi vaihtunut Myyntivarasto.PL 608, 610, 817, 823 - poistettu
CAP:n koulutusajossa se on ainakin ollut. Linja-ajot taitaa tosiaan olla ohi.Onkohan KAH 905:n taival nyt lopullisesti ohi? Ollut viimeksi liikenteessä (tutkan mukaan) 9.12. joka oletettavasti viittaisi tässä vaiheessa siihen että takaisinkaan ei enää ole tulossa.
Mistä kohtaa KAH 905 on romu?Hyvä vaan ettei tuo romu tule takaisin
Varmaan ohjaamosta, koska siellä on kuvattu liikaa ohjaamovideoita TikTokkiin.Mistä kohtaa KAH 905 on romu?
Se on sen jälkeen kun vanhemmat Scalat poistettiin niin ollut vakio kohde näille ns. "Huonomille harrastajille" jotka kuvaa TikTokkeja ja häiritsee kuljettajien elämiäMistä kohtaa KAH 905 on romu?
Mitä vitsiä sä oikeen selität? Niin mikä siitä romun tekee : DSe on sen jälkeen kun vanhemmat Scalat poistettiin niin ollut vakio kohde näille ns. "Huonomille harrastajille" jotka kuvaa TikTokkeja ja häiritsee kuljettajien elämiä
Ilmeisesti kardaanivika tms. En niin asiantuntija itse ole että tarkemmin tietäisin.Mitä vitsiä sä oikeen selität? Niin mikä siitä romun tekee : D