Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
1059 oli vasta eilenkin linjalla 548. Ei noi vielä ole poistumassa.NF 921 ja 934 ovat nyt ilman logoja ja kylkinumeroita. Ehkä ne poistetaan ensi viikolla, kun 99V on loppunut?
Muutama A1-IVECOt olivat vielä Klovin varikolla aamulla, eli niitä (en nähnyt numeroita) ei ole vielä poistettu. Ex-553:n A2-IVECOt käytetään nykyään niiden sijaan Espoon linjoilla vara-autoina.
Ei niinEihän se oo A1 Iveco
1059 on A2-IVECO ja on ollut käytössä lähes päivittäin syysliikenteen alkamisesta, eli niiden poistuminen ei ollut kyseessä.1059 oli vasta eilenkin linjalla 548. Ei noi vielä ole poistumassa.
Palautetaan varmaan sinne mistä tulikin eilen ainakin vielä seiso Scaloja Tulppatien päädyssä (häkissä) Volvoista ollaan hankittu jo eroonMikäs näiden Nobinan vuokra-Scalojen kohtalo oli, kun metronkorvaukset päättyivät?
Palautuvat takaisin Fibusille Ouluun.Mikäs näiden Nobinan vuokra-Scalojen kohtalo oli, kun metronkorvaukset päättyivät?
KAH 1328 ollut viimeksi 14.7.2025 liikenteessä joten on mahdollista että on poistunut mutta myös mahdollista että ei ole poistunut.Oletan nyt että ainakin KAH 1328 on poistunut liikenteestä, on ollut ainakin kauan pois. Myös KAH 1310 näyttää olleen kauan pois liikenteestä
Ja muistaakseni kys. autossa on edelleen laitteet kiinni.Vaikea spekuloida, mikä on poistunut tai ei poistunut. Pääosin nämä runko-Scalat ovat vara-autoja ja siitä syystä ei välttämättä ole usein ajossa, etenkään 1328 joka on Ojangon auto. 1328:iin laitettiin kuitenkin 1320:n vanha takaluukku, joka viittaa siihen että ei ole poistumassa.