Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
P. Tyllilä Linja on lopettanut YTV-liikenteen ajamisen nivelbussillaan (vähän ennen WL 24:n poistumista, joten WL 24 jäi toistaiseksi viimeiseksi niveleksi HKL:n/YTV:n liikenteessä). Nyt P. Tyllilä Linjan kuljettaja ajaa nivelen entisen lähdön Veolian bussilla.
Olisko Tyllilän letku ollut vain remontissa?Tyllilän Wiima (9) teki paluun tänä aamuna.
704-706:n tultua liikenteeseen poistot jatkuvat, nyt on poistettu 211.
Tuo on toki tuota surullisen kuuluisaa sarjaa 201-228 eli Volvo B10BLE-GNC/Säffle. Niiden hankintaa tehtäessä ja noiden varsin tyylikkäiden bussien tullessa ei varmaan voitu aavistaa, miten susia ne lopulta ovat. Ex-HKL-BL:n ja Helbin ylivoimaisesti lyhytikaisin bussisarja. Kyllähän siis nykyaikainen bussi ketää ihan normaalin käyttöiän (onko 16 vuotta keskimäärin?), mutta näille busseille se on aivan mahdottomuus. Nimimerkki kokemusta on niiden ohjastamisesta.Siis linja-auton käyttöikä on vain viisi vuotta? Tuttua kertakäyttökalustopolitiikkaa. [Ensimmäinen numerohan ilmaisee käyttöönottovuoden, jos Et tiedä]
Ai niin, bussiliikennehän ei kyllä pärjää missään olosuhteissa kestävän kehityksen ja tulevaisuuden kaupunkiliikennehaasteissa.
Raitiovaunut ja junat numeroidaan juoksevasti, alkaen numerosta yksi
En nyt ihan noinkaan yleistäisi. Tässä parjatut Volvot ovat kuitenkin maakaasukäyttöisiä ja erittäin pienipäästöisiä. Niiden euro 5 -korvaajat niin ikään ovat hyvin pienipäästöisiä. Helsingissä sähköinen paikallisliikenne saa energiansa kivihiilivoimalasta, joten esimerkiksi raitiovaunujen todelliset myrkkypäästöt lienevät matkustajaa kohden suuremmat kuin juuri tässä yhteydessä mainituissa linja-autoissa.Ai niin, bussiliikennehän ei kyllä pärjää missään olosuhteissa kestävän kehityksen ja tulevaisuuden kaupunkiliikennehaasteissa.
Aiotaanko kaikki Säfflet poistaa ja tuleeko tilalle saman verran 8700:ia?
Autoista 327,344 ja 374 oli kilvet poistettu.