Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mihinkäs sitä linjaa tarvitaan? Ja missä sen toinen päätepysäkki sijaitsisi?joonas sanoi:Tarvitaan uusi linja joka menisi suoraan Kehä 1:stä pitkin Itäkeskukseen joka ei menisi Malmille eikä Maunulaan mutta menisi ma-su
Kehä I:sen "superbussi" on suunniteltu kulkevan Itäkeskuksesta Myllypuron metroaseman kautta takaisin Kehälle, josta koukataan Pohjois-Haagan asemalla ja takaisin kehälle jatkuen Otaniemeen ja mahdollisesti Tapiolaan. Tämä linja siis yhdistää kaikki Helsingin sisään/ulosajotiet sekä lähijunat, ainakin itämetron tiedä sitten mitä lännessä. Suunnitelmien mukaan linja olisi käytettävissä ehkä 5 vuoden sisällä mutta tuskin siitä edes kokopäiväistä linjaa tule puhumattakaan jokapäiväisestä.a__m sanoi:Mihinkäs sitä linjaa tarvitaan? Ja missä sen toinen päätepysäkki sijaitsisi?joonas sanoi:Tarvitaan uusi linja joka menisi suoraan Kehä 1:stä pitkin Itäkeskukseen joka ei menisi Malmille eikä Maunulaan mutta menisi ma-su
Mukailitko jostain vanhasta aikataulusta tän? Kuulostaa jotenkin kauhean tutulta... Sirolan Liikenteen ajamalla viiskutosella muistan nimittäin joskus penskana kulkeneeni Pohjois-Haagasta Itikseen. Vuosi oli suunnilleen 1986...joonas sanoi:Konala - Vihdintie - Kehä1 - Itäkeskus se olisi hyvä reitti sille, mutta linjanumero voisi olla esim. 56
Kaivoin esiin HKL:n linjakartan vuodelta 1990, jossa 56:sen ym. poikittaislinjojen reitit olivat seuraavat:jsiren sanoi:Sirolan Liikenteen ajamalla viiskutosella muistan nimittäin joskus penskana kulkeneeni Pohjois-Haagasta Itikseen. Vuosi oli suunnilleen 1986...