Kesän 2014 korvaavan bussiliikenteen kilpailutus 110

kuukanko

Moderaattori
Tunnistettu jäsen
Liittynyt
24 Kesäkuu 2005
Viestit
7,538
HSL:n kesän 2014 ratikka- ja junaliikennettä koskevan korvaavan bussiliikenteen kilpailutuksen hankintailmoitus kertoo:
Hankintailmoitus sanoi:
Hankinnan kohteena on raitiovaunu- ja junaliikennettä korvaava bussiliikenne.

Kohteessa A tarvitaan 30.4.2014 raitiovaunua korvaavaa liikennettä. Kilpailutettava kohde on jaettu kahteen palaan, joihin molempiin tarvitaan kaksi (2) A1- tai A2-tyypin linja-autoa.

Kohteessa B tarvitaan 5.5.-1.6.2014 raitiovaunua korvaavaa liikennettä. Kilpailutettava kohde on jaettu kahteen palaan, joihin molempiin tarvitaan kaksi (2) A1- tai A2-tyypin linja-autoa.

Kohteessa C tarvitaan 11.5.2014 M-junaa korvaavaa liikennettä. Kilpailutettava kohde on jaettu kahteen palaan, joista toiseen tarvitaan kolme (3) C-tyypin linja-autoa ja toiseen kolme (3) A1- tai A2-tyypin linja-autoa.

Kohteessa D tarvitaan M-junaa korvaavaa liikennettä yhtenä, kahtena tai kolmena viikonloppuna heinäkuussa 2014. Liikennettä tarvitaan 12.-13.7.2014 ja/tai 19.-20.7.2014 ja/tai 26.-27.7.2014. Tilattavan liikenteen laajuus ilmoitetaan voittajalle viimeistään 19.5.2014. Kilpailutettava kohde on jaettu kahteen palaan, joista toiseen tarvitaan kolme (3) A2- tai C-tyypin linja-autoa ja toiseen kolme (3) A1- tai A2-tyypin linja-autoa.
 
Tarkoittaako tuon kohteen B aikaväli sitä, että joku raitiotien osuus on poissa käytöstä koko toukokuun? Vai että toukokuussa on useampia korvauksia?
 
Tarkoittaako tuon kohteen B aikaväli sitä, että joku raitiotien osuus on poissa käytöstä koko toukokuun? Vai että toukokuussa on useampia korvauksia?

Eikös kyse ole Olympiaterminaalin sillasta? Ymmärtääkseni kakkonen ajaa K:torille, kolmonen Perämiehenkadulle ja ykkönen Kolmikulmaan.
 
Eikös kyse ole Olympiaterminaalin sillasta? Ymmärtääkseni kakkonen ajaa K:torille, kolmonen Perämiehenkadulle ja ykkönen Kolmikulmaan.

Eikö heinäkuu olisi otollisinta aikaa järjestää näinkin pitkä katkos, kun on kaikista hiljaisinta? Vai onko tuolla suunnalla aina suunnilleen sama määrä matkustajia?
 
Mikähän väli tuolla Vantaankosken radalla poikki laitetaan tällä kertaa? Selvää on toki, että kaikki asemat Pohjois-Haagasta Martinlaaksoon ovat faceliftin tarpeessa mutta ilmeisesti ainakin Kannelmäen remontti olisi vasta ensi vuonna.
 
No eipä Vantaankosken radalla ole yöliikennettä muutenkaan niin miksi ihmeessä sinne yöksi lisää bussiliikennettä?Viimeinen M-juna Vantaankoskelle menee noin 23:30 maissa..
 
No eipä Vantaankosken radalla ole yöliikennettä muutenkaan niin miksi ihmeessä sinne yöksi lisää bussiliikennettä?Viimeinen M-juna Vantaankoskelle menee noin 23:30 maissa..

Tämäkin on totta kyllä. Edes kalustosiirtoja ei osu tuolle suunnitellulle työaikavälille.
 
HelB voitti kaikki kilpailussa olleet kohteet.

Kohteessa A ajetaan 3X:ää Eteläranta - Viiskulma, kohteessa B 3X:ää Erottaja - Kaivopuisto - Eira ja kohteissa C sekä D linjoja 499, H48 Pohjois-Haagan asema - Kannelmäki ja H49 Pohjois-Haagan asema - Malminkartano.
 
Takaisin
Ylös