Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Sopivaa kalustoa lähibussi vakiovuoroille. Kierrätystä samalla.
Kierrätys on se avainsana...
Niin.. Miksipä laittaa hyviä autoja romuttamolle vain sen takia, että toinen liikennöitsijä häviää liikennettä. Ei 10 vuoden ikäinen bussi vielä ikäloppu ole. Sillä pystyy hyvin toiset 10 vuotta ajamaan..
Tuo poistossa oleva 4 on harvoin linjalla nähty tilausajoauto, joka saattaa olla tosissaan hankala linjaliikenteessä. Eipä vakiovuorolla videoita katsella ja vessakin käytännössä kulkee turhaan mukana.No silloin asia erikseen. Tuota en kyllä oikein ymmärrä. Miksi ostaa uusi tilalle, ja heittää vanha, saman ikäinen pois. Olisi kiva tietää ideologia tuohon..
Kivistölle on ilmestynyt "uusi" bussi, eli ex Turkubus LEY-469, mikäli lähdetietoja on luottaminen.
Tuo poistossa oleva 4 on harvoin linjalla nähty tilausajoauto, joka saattaa olla tosissaan hankala linjaliikenteessä. Eipä vakiovuorolla videoita katsella ja vessakin käytännössä kulkee turhaan mukana.
Saman tyyppisellä autolla (nro 10) Kivistö kuitenkin on ajellut vakiovuoroja Hml-Hki ja Hki-Hml jo vuosia.
En ole ko. autossa koskaan sisällä käynyt, joten en tiedä, onko siinä jotain erityishienoutta, mitä ei haluta linjalla tuhota. Tuota autoa en tosiaan muista ikinä linjalla nähneeni. Voihan auto olla niin hyväkuntoinenkin, että se kannattaa myydä pois, kun siitä voi pyytää kunnollisen hinnan.Saman tyyppisellä autolla (nro 10) Kivistö kuitenkin on ajellut vakiovuoroja Hml-Hki ja Hki-Hml jo vuosia. Eipä siinä vuorossa tunnu videot tahi WC häiritsevän auton käyttöä... Tuollaisesta uudemman kaluston "hukkaamisesta" tai sen vaihtamisesta vanhempaan (luetaan huomattavasti halvempaan) voi herkästi tulla mieleen joitakin muitakin syitä, kuin tuon "tiluriauton" sopimattomuus linjaliikenteeseen.
Kivistölle on ilmestynyt "uusi" bussi, eli ex Turkubus LEY-469, mikäli lähdetietoja on luottaminen.