Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Jyväskylän seutuliikenteessä ja Länsi-Uudenmaan liikenteessä saattaisi olla 3.6. alkaen tarvetta tuon ikäiselle ja tyyppiselle kalustolle. Nuo väljästi penkitetyt Porvoon Volvo 9700S:t eivät suoraan kelpaa Länsi-Uudellemaalle, missä vaatimuksena Helsinki - Nummela -liikenteessä oli 54 istumapaikkaa, mutta toki noihin autoihin olisi mahdollista lisätä paikkoja.Onko tiedossa mitä kalustosiirtoja luvassa kun Porvoon 861/863-motarivuorot Helsinkiin muuttuvat M17/M77-Megavuoroiksi ja M100 Porvoo-Turku aloittaa, molemmat ilmeisesti sitten kaksikerroksisilla autoilla ajettaviksi?
Sääli jos vanhat Porvoon Liikenteen 9700/B8R vm 2014-autot siirtyvät pois paikkakunnalta, ovat matkustajan kannalta hyviä pendelöinti/työskentelyautoja.
Mutta onko niitä mega-vuoroja nyt tarpeen ajaa 2-kerroksisilla kuitenkaan, ei varmaan ainakaan kaikkia? Kyllähän muuallakin näkee välillä mega-vuoroilla yksikerroksista kalustoa.Onko tiedossa mitä kalustosiirtoja luvassa kun Porvoon 861/863-motarivuorot Helsinkiin muuttuvat M17/M77-Megavuoroiksi ja M100 Porvoo-Turku aloittaa, molemmat ilmeisesti sitten kaksikerroksisilla autoilla ajettaviksi?
Sääli jos vanhat Porvoon Liikenteen 9700/B8R vm 2014-autot siirtyvät pois paikkakunnalta, ovat matkustajan kannalta hyviä pendelöinti/työskentelyautoja.
Kalusto kierrollisesti ajavat pääasiassa kaks kerros busseilla Porvoo- Turku väliä. Ja myös Kotkaan ulottuvalla.. Helsinki - Turku välillä ei varmaankaan normi bussilla edes aina pärjää. Mitä nyt Mega vuoroilla ollut välillä normi kalustoo niin johtuu ihan vain ettei ole ollut kunnossa olevaa kalustoa linjoille.Mutta onko niitä mega-vuoroja nyt tarpeen ajaa 2-kerroksisilla kuitenkaan, ei varmaan ainakaan kaikkia? Kyllähän muuallakin näkee välillä mega-vuoroilla yksikerroksista kalustoa.
Ymmärtääkseni Jyväskylään on tulossa tuohon Hankasalmen välille korkealattiaisia 8900-Volvoja..Onko tiedossa mitä kalustosiirtoja luvassa kun Porvoon 861/863-motarivuorot Helsinkiin muuttuvat M17/M77-Megavuoroiksi ja M100 Porvoo-Turku aloittaa, molemmat ilmeisesti sitten kaksikerroksisilla autoilla ajettaviksi?
Sääli jos vanhat Porvoon Liikenteen 9700/B8R vm 2014-autot siirtyvät pois paikkakunnalta, ovat matkustajan kannalta hyviä pendelöinti/työskentelyautoja.
Onnibusilla on M77:sta myös muutama vuoro lyhennetyllä Porvoo linja-autoasema - Helsinki tunnuksella F77. Joka sitten kai varmasti on Flex-kalustoa.Kalusto kierrollisesti ajavat pääasiassa kaks kerros busseilla Porvoo- Turku väliä. Ja myös Kotkaan ulottuvalla.. Helsinki - Turku välillä ei varmaankaan normi bussilla edes aina pärjää. Mitä nyt Mega vuoroilla ollut välillä normi kalustoo niin johtuu ihan vain ettei ole ollut kunnossa olevaa kalustoa linjoille.
Eli jos meinaavat osittain noita vuoroja ajaa kaksikerrosautoilla niin sittenhän Porvoosta luulisi olevan joutilaana useampikin yksilö mitä pystyisi esimerkiksi vaikkapa Satakuntaan siirtämään..Onnibusilla on M77:sta myös muutama vuoro lyhennetyllä Porvoo linja-autoasema - Helsinki tunnuksella F77. Joka sitten kai varmasti on Flex-kalustoa.
Tiettävästi kaksi Porvoon autoa siirtyy NummelaanEli jos meinaavat osittain noita vuoroja ajaa kaksikerrosautoilla niin sittenhän Porvoosta luulisi olevan joutilaana useampikin yksilö mitä pystyisi esimerkiksi vaikkapa Satakuntaan siirtämään..
Megavuorothan tähänkin mennessä on yleensä ajettu siten että ne kiertää varikolta toiselle. Eli tässä tapauksessa todennäköisesti Porvoo-Helsinki-Turku(kuljettaja vaihtuu, auto jatkaa matkaa), uusi auto ja Turku-Helsinki Porvoo.Eli jos meinaavat osittain noita vuoroja ajaa kaksikerrosautoilla niin sittenhän Porvoosta luulisi olevan joutilaana useampikin yksilö mitä pystyisi esimerkiksi vaikkapa Satakuntaan siirtämään..
Konsernissa on tiettävästi edelleen pulaa kuljettajista, joten ei tilanne välttämättä ihan heti helpota. Ensisijaisesti pyritään varmastikin ajamaan sopimusliikenteet, kun niiden ajamatta jättämisestä tulisi sanktioita. Markkinaehtoista liikennettä on helpompi karsia kun kyseessä on firman oma bisnes.Mikä on toivo, että saadaan työvuorolistat ja autonkierrot kuntoon heinäkuussa, jotta Porvoo-Helsinki-liikenne normalisoituu?