Koiviston Auto ostaa osan vainion liikenteen toiminnoista:
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä tuo Vainion Matin kertoma oli jokseenkin paradoksaalista, koska nyt lopputulemana on entistäkin kart... eiku monip... eiku bussiparon... eiku palvelevampi markkinatilanne. Pikavuoro-/Kaukoliikenne ei ole ollut koskaan aiemmin Suomessa näin harvojen käsissä ja vähällä kilpailulla. Lisäksi verkosto on kutistunut olennaisesti."Kaupalla on suuri merkitys markkinaeht... korjaan, monopoliehtoisen liikenteen säilymiseen ja kehittymiseen".
Ei varmaan tarvitse kauaa odottaa niin saadaan lukea uutinen matkahuollon toimintojen myynnistä ja/tai loppumisesta. Lippukaupan voi lopettaa, matkahuollon kautta hankittavat matkaliput voi siirtää valtille ja pakettipalvelut voi myydä vaikka edellä mainitulle postnord:lle
Niin, no onhan tässä reilussa kymmenessä vuodessa tapahtunut aika isoja mullistuksia Suomen kaukoliikenteessä ja Onnibusilla lienee jo neljäs omistajakierros menossa (alkup. OB > Souter > KA > Capman), joten lienee ihan luonnollista liikennöitsijän strategian ja arvojen muuttuneen siinä ajassa. Ehkä kymmenen vuoden takainen aggressiivinen mainos ei välttämättä rinnastu nykytoimintaan muuten kuin osoituksena suomalaisen liikennöinnin murroksesta.Onnibus on nyt siinä monopoliasemassa mistä se on aina arvostellut muita
juu ei varmaan, hauskaa tämä elämä on kun kaikki tuntuu kiertävän kehää ja silloin muutosta vaatineilta voi nyt kysyä oliko muutos paras mahdollinen?Niin, no onhan tässä reilussa kymmenessä vuodessa tapahtunut aika isoja mullistuksia Suomen kaukoliikenteessä ja Onnibusilla lienee jo neljäs omistajakierros menossa (alkup. OB > Souter > KA > Capman), joten lienee ihan luonnollista liikennöitsijän strategian ja arvojen muuttuneen siinä ajassa. Ehkä kymmenen vuoden takainen aggressiivinen mainos ei välttämättä rinnastu nykytoimintaan muuten kuin osoituksena suomalaisen liikennöinnin murroksesta.
Oletettavasti Linkin seutuliilenteeseen juu.Jyväskylässä on seissyt jo jonkin aikaa Porvoon autot 2 ja 3. Volvo 8700:a nämä. Vihertymään tulleet vai mikä on niiden tulevaisuus?
Hyvin todennäköisesti tulleet "vaihdossa" kun Jyväskylästä meni autot #701 ja #702 Porvooseen, nuo siis reilut 17-paikkaisia Ford Transiteja, ja ymmärtääkseni myös Porvoossa ei tarvetta niin enään kaikille korkeille autoille.Oletettavasti Linkin seutuliilenteeseen juu.