Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Pysäkin ohittaminen olisi ollut ajamaton lähtö.978:n kuljettaja kääntyi vahingossa 977:n ja 985:n reitin mukaisesti Ahjontieltä Moukaritielle, vaikka oikeasti olisi pitänyt ajaa suoraan. Kävi kääntämässä ympäri risteyksessä ja palasi normaalille reitille. Helpompaa olisi ollut kääntyä Moukaritieltä Ratatielle, mutta U-käännöksen avulla ei jäänyt ainakaan pysäkkiä ajamatta.
https://reittiloki.hsl.fi/journey/20240625/120700/9978/2/0018_468
Tuurilla mentiin. Tuossa on hyvin lähellä ettei bussi jää mahastaan kiinni.Lauantaina 600:n kuljettajalta unohtui Kallio Block Partyn poikkeusreitti. Hämeentiellä oli tilaa kääntyä ympäri, tosin bussin perä otti hieman osumaa kukkaruukkuun ja liikennemerkkiin.
Minkälaista käännöstä tuossa on siis yritetty? Kuvan perusteella voisi luulla tuossa olevan vasemmanpuolinen liikenne.Lauantaina 600:n kuljettajalta unohtui Kallio Block Partyn poikkeusreitti. Hämeentiellä oli tilaa kääntyä ympäri, tosin bussin perä otti hieman osumaa kukkaruukkuun ja liikennemerkkiin.
Bussi tuli kuvaajan suunnasta, peruutti vasemmalle kuvan tilanteeseen, ja lähti takaisin kuvaajan suuntaan (ja ylitti tietysti ratikkakiskot että pääsi oman suunnan kaistalle).Minkälaista käännöstä tuossa on siis yritetty? Kuvan perusteella voisi luulla tuossa olevan vasemmanpuolinen liikenne.
(Kaupunki)busseissa ei ole hirveästi maavaraa ja tuollaisessa tilanteessa uhkaa helmat ottaa kiinni asvaltiin. Onkohan ymmärretty käyttää korinnostoa, se antaisi hieman lisää pelivaraa...Tuurilla mentiin. Tuossa on hyvin lähellä ettei bussi jää mahastaan kiinni.
Kuvasta päätellen ei.(Kaupunki)busseissa ei ole hirveästi maavaraa ja tuollaisessa tilanteessa uhkaa helmat ottaa kiinni asvaltiin. Onkohan ymmärretty käyttää korinnostoa, se antaisi hieman lisää pelivaraa...